מונעים מלחמה

בש"ס מבהירים: "יום ליום זה לא קול ברמה"

חודש לאחר שאריה דרעי הכריז על הפרידה מ'יום ליום', בש"ס מבהירים כי הם אינם נמצאים במלחמה עם העיתון ואף ישתפו פעולה: "יום ליום זה לא קול ברמה", מבהירים במפלגה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ו'יום ליום' (Noam Revkin Fenton/Flash90, סריקה)

למעלה מחודש ימים מאז יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע על ההחלטה להיפרד מהביטאון 'יום ליום' ולהקים את הביטאון החדש 'הדרך', והיו מי שחשבו שבש"ס יפתחו במלחמה נגד הביטאון הישן אותה כזכור רכשה לאחרונה נעמה עידן, אך המלחמה לא הגיעה.

כעת גורמים בש"ס מבהירים ל"כיכר השבת", כי מבחינתם אין מחלוקת עם העיתון והם אף ישתפו עמו פעולה כמו עם כל כלי תקשורת אחר.

קוראי 'יום ליום' הבחינו בשבועת האחרונים כי הידיעות על תנועת ש"ס ממשיכות לזכות לכותרות וכי מנהיגיה הרוחניים של המפלגה זוכים לבמה מרכזית בעיתון כמו בעבר. יתרה מזו, העיתון זוכה לשיתוף פעולה עם מקורבי רבני מועצת חכמי התורה.

לדוגמא, מדור 'מכתם לדוד', מדור שאלות ותשובות עם חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף ממשיך להתעדכן בשאלות הלכתיות שנשלחות מהקוראים ובתשובותיו הגר"ד יוסף.

"צריכים להבין", אומרים בש"ס, "כי אין לנו משהו נגד העיתון. יתרה מזו, בכנס ההקמה של 'הדרך' (העיתון החדש) אריה שיבח את העיתון והודה להם, רק ציין שלא נוח לו עם העובדה שהעיתון נמצא בידיים פרטיות. מלבד זה, אין לנו דבר נגד העיתון".

לדברי הגורמים בש"ס: "יום ליום זה לא קול ברמה. עם 'קול ברמה' יש לנו בעיה, נשיא המועצת מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן אסר עלינו להתראיין ברדיו ולשתף פעולה. עם 'יום ליום' אין כזו הוראה. אתם תראו שיהיו חברי כנסת שיתראיינו בעיתון, כמו אל כל כלי תקשורת אחר".

גם חברי כנסת במפלגה מספרים כי לא קיבלו הנחייה שלא להתראיין או לשתף פעולה עם 'יום ליום', הנחייה שכידוע כן קיימת לגבי 'קול ברמה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר