בגלל הסמארטפון?

יועץ התקשורת ארי גלהר צונזר ב'המודיע'

'המודיע' ו'המבשר' התאחדו בידיעות כמעט זהות על מועמדותו של יוסי דייטש לראשות עיריית ירושלים, למעט - התמונה. ב'המודיע' בחרו לצנזר את יועץ התקשורת ארי גלהר (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גלהר ב'המבשר', והצנזורה ב'המודיע' (צילום מסך)

לא פעם נחשפנו לצנזורה הקפדנית בעיתון "המודיע" כאשר תמונות המתפרסמות בעיתון עוברות טשטוש ופוטושופ, כאשר עד כה, ברוב המקרים, עיקר עבודת המבקר היתה במודעות הפרסום של חברות חילוניות או בתמונות של ילדות בגיל צעיר, אך מסתבר כי גם יועצי תקשורת - על הכוונת.

הבוקר (רביעי) מדווחים הבטאונים החרדים של סיעת 'אגודת ישראל', העיתונים 'המודיע' ו'המבשר' על ישיבת מרכז 'אגודת ישראל' אמש בירושלים בה הוחלט פה אחד על תמיכה במועמדותו של יוסי דייטש לראשות עיריית ירושלים.

תוכן הידיעה זהה כמו גם נאומיהם של המשתתפים לצד ההכרעה הברורה, אלא שבתמונה המוצגת - קיים שינוי מהותי בין שני העיתונים.

בעוד בעיתון 'המבשר' השאירו ללא שינוי את התמונה המקורית, הרי שבעיתון 'המודיע' הקפידו למחוק ולצנזר את המחשב הנייד שהיה מונח על השולחן כמו גם את יועץ התקשורת, ארי גלהר, שתיעד את האירוע בסמארטפון.

לדברי גורמים בעולם הפרסום, "אולי בעולם החופשי זה נראה מגוחך אבל בציבור החרדי כולם יודעים שבעיתון המודיע רגישים ומקפידים על כל צנזור של כלי הטכנולוגיה ועל כן החליטו למחוק לגמרי את תיעוד המכשירים שאינם כשרים".

ארי גלהר בתגובה: "חחחח".

ארי גלהר ב'המבשר'
הצנזורה ב'המודיע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר