"אינטרס מזוהם"

שפטל: "במלחמה נגד איראן, עמירם לוין יתמוך באיראנים"

עורך הדין ואיש הימין יורם שפטל תקף בחריפות את האלוף במיל' עמירם לוין, "האפל האפסי" כלשונו, ואת השמאל הקיצוני ואמר כי הם יעמדו לצד מדינת האוייב איראן (ברנז'ה)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
עו"ד יורם שפטל (צילום: פלאש 90)

עורך הדין יורם שפטל תקף היום (חמישי) בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM את האלוף במיל' עמירם לוין ואת השמאל הקיצוני, כשהוא משייך אותם לאיראן, כך על פי תמלול התוכנית שפורסם ב'מעריב'.

שפטל ידוע בעמדותיו החריפות נגד השמאל והשמאלנים, ואינו מהסס להשמיע אותן מעל כל במה כשהמרכזית שבהן היא תוכנית הרדיו אותה הוא מנחה בתחנת 'רדיו 103FM', שהתבטאויותיו במסגרתה הספיקו להכעיס רבים, שאף קראו להסרתה מעל גלי האתר.

שפטל פתח את התוכנית בנושאי איראן. לדבריו, "העניין הזה מחזיר אותי לדמותו האפלה הפוליטית האפסית של האלוף במיל' עמירם לוין, איש השמאל הקיצוני. הוא אמר: 'אלמלא שוברים שתיקה לא היתה קיימת, היה צריך להמציא אותה'."

"אלוף בצבא, עם הזיות להיות ראש ממשלה, טוען שארגון הממומן במיליוני שקלים על ידי קרנות פלסטיניות מרמאללה, אותו הוא מציג וקיבל מאות אלפי שקלים מענק מיוחד מהאויב הערבי, על פעילותו הבוגדנית, השפלה והטמאה במבצע צוק איתן. ואת הכנופיה המזוהמת הזאת מציג אלוף עמירם לוין ככאלה שאם לא היו קיימים, היה חובה להמציא אותם", תקף שפטל.

האלוף במיל' עמירם לוין נואם בכנס שמאלני (צילום: תומר נויברג / פלאש90)

בתוכנית תקף שפטל גם את הנשיא לשעבר אובמה, אותו הוא מכנה "הצורר חוסני אוסמה-אובמה", וכן את "היהודונים הרפורמים השמאלניים הקיצוניים" וכמובן את השמאל.

"גם היום, רובו של השמאל הקיצוני - העבודה, מרצ וגם חלק מלפיד, כמו הגברת גרמן ודומותיה, השמאל הבוגדני, עם בוחן המציאות האפס הזה, שהציע למסור לאסד את רמת הגולן כולה, כשרק אסד עצמו הציל את עצמנו ואמר שהוא רוצה לשכשך את רגליו בכינרת. אם לא כן, לא היינו שם מזמן".

"בואו נחזור לאדון עמירם לוין 'המזהיר'. כמו כל דבר שנתניהו עושה, כל הכרזה, כל מדיניות ציונית, ביטחונית, לאומית, מיד נתקלת בהתנגדות שוצפת וקוצפת מצד השמאל הקיצוני", טען שפטל. "נדרוש יותר? תסתבך במלחמה עם איראן. גם מול האייתולות. בכל עימות איתם, השמאל הקיצוני ניצב איתם".

"עמירם לוין החכם הזה תוקף את נתניהו, ומציג אותו כשוטה קיצוני שלא מבין מימינו ומשמאלו, ואומר שהדרישה של נתניהו תסבך אותנו במלחמה ומציע להסיג את האיראנים במרחק של פי שניים וחצי ממה שלוין רוצה. זה הפרצוף של השמאל הקיצוני הישראלי. בלי כחל וסרק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר