איתן הבר: "התקשורת התנהגה כמו מזבלה"

איתן הבר, שליווה כארבעה עשורים טקסי פרידה של רמטכ"לים, מתייחס לטקסי הפרידה מהרמטכ"ל גבי אשכנזי ולהתקופה האחרונה שבה נדונה מערכת היחסים בין שר הבטחון אהוד ברק והרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי ופרשת מינוי גלנט. הבר מכנה את התקופה האחרונה כפי שבאה לידי ביטוי בתקשורת הישראלית כ"מזבלה" (בכיכר, עיתונות)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
איתן הבר (מאיר אלפסי)

איתן הבר, שליווה כארבעה עשורים טקסי פרידה של רמטכ"לים, מתייחס לטקסי הפרידה מהרמטכ"ל גבי אשכנזי ולהתקופה האחרונה שבה נדונה מערכת היחסים בין שר הבטחון אהוד ברק והרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי ופרשת מינוי גלנט.

הבר מכנה את התקופה האחרונה כפי שבאה לידי ביטוי בתקשורת הישראלית כ"מזבלה". בחודשים האחרונים בכל הקשור למסמך הרפז, ההתרחשויות סביב ברק וההתנפלויות האחרונות על גבי אשכנזי, אומר הבר בראיון ל"קול ישראל" כי התקשורת הישראלית חצתה את כל הקווים האדומים.

"זה פשוט בית מטבחיים, התקשורת ירדה לרמות נחותות", אמר הבר. "לכולם יש דעה וכל אחד יודע מי צריך להיות רמטכ"ל".

הבר מעיד על עצמו שאינו מכיר את האלוף יואב גלנט ואומר: "אדם ששרת 34 שנים בצה"ל יושב עכשיו בבית ומה הוא חושב? מה עשו לו ?".

הבר מסכים כי היה צריך לפרסם את כל הפרטים ולהביא את כל המידע לידי הציבור וזה הכל "לא היה צריך לפרסם דעה של כל זב חוטם על מי ראוי שיהיה רמטכ"ל", ולא ליצור קליקות של עיתונאים של בעד ונגד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר