במגזין הסטייל החרדי: אלי הורן נחשף לראשונה

הוא נחשב לאחד מעשירי ברזיל. הונו נאמד במיליארדים. הוא יהודי חם ואוהב ותורם אגדי לפעילות קירוב ליהדות. זהו איל ההון אלי הורן. עליו לא תמצאו כתוב עד היום ולא מילה אחת ודמותו נחשפת לראשונה במהדורת החג של "FINE" - מגזין לסגנון חיים, עיצוב וסטייל, הראשון והמוביל במגזר החרדי (עיתונות)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

הוא נחשב לאחד מעשירי ברזיל. הונו נאמד במיליארדים. הוא יהודי חם ואוהב ותורם אגדי לפעילות קירוב ליהדות. זהו איל ההון אלי הורן. עליו לא תמצאו כתוב עד היום ולא מילה אחת ודמותו נחשפת לראשונה במהדורת החג של "FINE" - מגזין לסגנון חיים, עיצוב וסטייל, הראשון והמוביל במגזר החרדי.

סיפור חייו המרתק של האיש שהצליח לברוח כל חייו מחשיפה תקשורתית כלשהיא, מוצא מקומו לראשונה במגזין.

עורכת המגזין, העיתונאית שלהבת חסדיאל, מציינת כי החשיפה הנדירה של המיליונר התאפשרה בתום תחקיר מקיף שנערך על האיש ופועלו, ע"י מערכת המגזין החגיגי.

"בריחתו מעין הזרקורים לאורך השנים הפכה את דמותו למעניינת ואת עבודת התחקיר למרתקת ביותר. גילינו אדם מדהים, הזוכה לאהדה גדולה ולשבחים בקרב קהילות יהודיות רבות, זאת לצד עסקיו המשגשגים בעיקר בתחומי הנדל"ן, מה שהפך אותו לאיל ההון היהודי הכי צנוע בעולם העיסקי", אמרה חסדיאל.

גיליון החג של "FINE" הרואה אור בימים אלה, מוקדש הפעם רובו ככולו לנושא "מעבדות לחרות" - גיליון קונספט, המסקר לעומק את תחום השיעבוד המודרני. וידויים אישיים על ´כבלים עצמיים´ אנושיים ואפילו מטלטלים. עבודת פרך בעידן הנוכחי – נשים העוסקות בעבודה גברית מתוך בחירה.

בנוסף כולל המגזין הפקת ענק מצולמת של שולחן חג, ריהוט יוקרה ואופנת ילדים, הצצה מיוחדת אל בית חלומות בו יש הכל, כולל מקווה פרטי, סיור בברלין, בה המטייל היהודי מגלה מחדש את העיר ואת הזיכרון וכמובן כל מדורי העיצוב, הטיפוח והאופנה הקבועים והאהובים. אפילו מדור ביקורת מסעדות כשרות למהדרין ועוד ים של חומר חדש ומרתק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות