המאבק מתלהט

מחאה ב"יתד נאמן": משפחה זייף ראיון עם בניו של ר' מיכל יהודה לפקוביץ' זצ"ל

המאבק בין "יתד נאמן" לשבועון החרדי "משפחה" מגיע לשיא, על גבה השבור של משפחת הגרמ"י לפקוביץ´: בעקבות שיחה שפורסמה ב"משפחה" עם בניו של ראש הישיבה, מפרסמים הבנים מודעת מחאה נוקבת ב"יתד נאמן" ● "הננו למחות כנגד "משפחה" אשר ברוב עזות ובדרכים ערמומיות הציג מצג שווא", הם כותבים (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |

בחודשים האחרונים מתחוללת מלחמת עולם בין הבטאון הליטאי "יתד נאמן" לבין השבועונים החרדים, כשרוב החיצים מכוונים לעבר השבועון "משפחה" - הנחשב לאיום העיקרי של "יתד נאמן".

במסגרת המאבק פורסמו מכתביהם של גדולי ישראל נגד השבועון הפופלארי.

בימים הללו המאבק והעימות מחריף. כעת הוא מתנהל, לא פחות ולא יותר, על גבם השבור של משפחת מרן ראש הישיבה הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל בעיצומם של ימי השבעה.

"משפחה" הקדיש חלק נכבד מכתבותיו השבוע לזכרו של ראש הישיבה, כשבין השאר פרסם השבועון כפולת עמודים תחת הכותרת "כך לימד אותנו אבא", סיפורים ומעשיות מחייו של ראש הישיבה ששחו בניו של הגרמי"ל במהלך ימי ה´שבעה´.

לצד הכתבה פרסם השבועון תמונה בה נראה אהרון גרנות, כתב השטח של השבועון, יחד עם בני הגרמי"ל.

אלא שהעניין הפעוט הזה לא עבר בשתיקה: הבוקר מתפרסם ב"יתד נאמן" מכתב חריף תחת הכותרת "מחאה מבני ראש הישיבה" ובו כותבים בניו של הגרמ"י: "הננו למחות כנגד השבועון "משפחה" אשר ברוב עזות ובדרכים ערמומיות הציג מצג שווא, כביכול בימי השבעה דיברנו בפני עיתון פסול זה.

"כבר ידוע כמה התריע אבינו מורינו כנגד השבועונים ועליהם כתב "ואף דברי המוסר וסיפורי הצדיקים, לא יוצא מהם שום תועלת כי הנזק אשר מהם הורס את הכל"

יצויין כי השבועון לא ציין כי הדברים נאמרו בראיון לגרנות, אולם פרסום התמונה עוררה ככל הנראה את זעמם של בני משפחת ראש הישיבה זצ"ל.

לא היה ניתן להשיג את תגובתו של שבועון "משפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר