יתד נאמן נגד הרב חיים אמסלם: "כמו נרקומן"

אין רגע דל ב"יתד נאמן". אחרי המלחמה בשבועונים שלא צלחה, ממקד הביטאון את מאבקו בקווי הנייעס. מאשים: הם אלה שטיפחו את ח"כ הרב חיים אמסלם. "הלה תפקד כח"כ אפרורי מטעם ש"ס, עד שפתח בהגיגיו במעטפת ה"נייעס" והאתרים "החרדיים", ונבשם מהצלחתו לעורר תשומת לב, עד שהתמכר אליה כנרקומן"

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב חיים אמסלם. סופג מתקפה (פלאש 90)

עוד לא יבש הדיו מהמאבק הנחוש של הביטאון הליטאי "יתד נאמן" בשבועונים, ובסוף השבוע האחרון הוא שב למאבקו הישן-חדש כנגד קווי הנייעס.

הביטאון תוקף הפעם את המאזינים האדוקים של קווי הנייעס וקרא להם להיגמל. לטענת "יתד", המתראיינים לכלי התקשורת הללו עושים זאת בכדי לספק את יצר הפרסום שלהם. "זהו שיתוף אינטרסים מובהק בין השוליים הציבוריים והתקשורתיים".

אך המעניין לציין כי גם העיתון הליטאי מכיר בחשיבותם ובהצלחתם לקבוע סדר יום ציבורי-תקשורתי.

"במסגרת זאת יש לראות את המתרחש לאחרונה עם ח"כ חיים אמסלם. הלה תפקד כח"כ אפרורי מטעם ש"ס, עד שפתח בהגיגיו במעטפת ה"נייעס" והאתרים "החרדיים", ונבשם מהצלחתו לעורר תשומת לב, עד שהתמכר אליה כנרקומן".

רק בגלל אותם כלי תקשורת, קובע העיתון, "הבליחה לה לציבוריות הישראלית דמותו הציורית של "הרב" הקוסם, שביכולתו להתיר את האסור ולאסור את המותר כנפשו שבעו.

"לעולם אין לדעת עד להיכן תגיע הפארסה הזאת, אם כי סביר להניח, שבשעת מבחן ייעלם אמסלם למקומו הטבעי, אך בנתיים הוא ממשיך ומהדס לו מקו נייעס אחד למישנהו ומפיץ את דעותיו הנפיצות תוך שהוא תוקף את ש"ס ה"ליטאית-אשכנזית" ומזמין את המסורתיים מהמזרחי והמפלגות החילוניות, לשרות יחדיו באהבת ישראל פגאנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר