מנכ"ל קשת לא רוצה את בן גביר ב"האח הגדול"

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר, זימן את ראשי הפקת "האח הגדול" לשיחת נזיפה אחרי שנודע לו כי ביקשו ללהק את בן גביר לתוכנית הפופולארית. ניר, הזדעזע לשמוע על הפנייה לבן-גביר, כך על-פי גורמים בזכיינית. עוד נודע כי הוא הדגיש בכעס בפני המערכת כי "אין ללהק לתוכנית דמויות אשר הואשמו בעבר בפלילים באופן כה בוטה"

יוני גבאי וגלובס | כיכר השבת |

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר, זימן את ראשי הפקת "האח הגדול" לשיחת נזיפה על רקע ניסיונם ללהק את איש הימין איתמר בן-גביר כאחד מדיירי העונה הבאה של תוכנית הריאליטי.

ל"גלובס" נודע כי ניר למד על כך מפרסומים בתקשורת וזעם כי הפנייה שנעשתה אל בן-גביר הגיעה מבכירי המערכת. בפגישתו עם אנשי חברת קופרמן הפקות, שהוגדרה "טעונה", העביר ניר קריטריונים ברורים שלפיהם יש ללהק לתוכנית.

ניר, הזדעזע לשמוע על הפנייה לבן-גביר, כך על-פי גורמים בזכיינית. עוד נודע כי הוא הדגיש בכעס בפני המערכת כי "אין ללהק לתוכנית דמויות אשר הואשמו בעבר בפלילים באופן כה בוטה".

כזכור, בן גביר סיפר כי קיבל הצעה מהפקת התוכנית והתלבט ארוכות בקשר אליה. "מדובר בהזדמנות נדירה לעשות מבצע של קירוב לבבות ארצי ופנים אל פנים ברמה לאומית", הוא מסביר, אבל מאידך, לתוכנית יש אופי משלה שאינה עולה בקנה אחד עם מה שהוא מייצג.

גביר מספר שבשבוע שעבר נערכה פגישה עם העורכת הראשית של התוכנית במשרדי זכיינית "קשת" בתל-אביב.

בן גביר אמר לעורכת כי הוא מוכן להיכנס לבית האח הגדול, ואף לקחת חופש מהעבודות הפרלמנטרית לצורך כך, אך הציב מספר תנאים ובראשם שמירת שבת כהלכתה, הקצאת חדר נפרד שבו יוכל לשהות בשבת מבלי להצטלם, אפשרות להתפלל במניין שלוש פעמים ביום, אוכל כשר למהדרין והקפדה על כללי צניעות מסויימים שיאפשרו לכל הציבור לצפות בתוכנית.

התנאים שהציב, מתברר, לא התאימו להפקה וזו הודיעה לו שלא תוכל לעמוד בדרישותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר