גפני במתקפה חזיתית

משה גפני: "שטרסלר אנטישמי. לא ייאמן איך הוא מוגדר כפרשן כלכלי"

בדיון במליאת הכנסת תקף יו"ר ועדת הכספים משה גפני את הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר שהסית נגד הציבור החרדי: יש לי נכדות ונכדים שלומדים בבית-ספר גדול בבני-ברק. בשעה 12:15 ההורים מתקשרים אליי כסבא לשאול אם אני יכול לאסוף את הילדים כי האבא לומד והאמא עובדת. התכוונתי להתקשר לשטרסלר שיוציא את הנכדות במקומי. פשוט אנטישמי. לא ייאמן איך הוא מוגדר כפרשן כלכלי"

ישראל אהרן | כיכר השבת |

בדיון במליאת הכנסת קרא יו"ר ועדת הכספים לפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר לפרוש מתפקידו כפרשן כלכלי לאור השמצותיו השקריות כנגד הציבור החרדי.

גפני אמר כי "יש מצוקה כלכלית קשה במדינה, האזרחים סובלים ומצוקת הדיור רצינית וקשה. כולם חושבים מהו הפיתרון, אבל הנה, למה לאמץ את המוח עם חישובים כלכליים ותכנונים של מאקרו כלכלה? יש פרשן כלכלי מהשורה הראשונה, בור ועם הארץ שלא מבין מהחיים שלו בכלכלה,. אם הוא לא היה יהודי, הייתי אומר שהוא אנטישמי - נחמיה שטרסלר".

גפני ציין כי שטרסלר התראיין בערוץ שתיים ואמר כי "אצל החרדים לא קיימת בעיה לרכוש דירה ברבע מחיר ולקבל משכנתאות ומערכת החינוך שלהם מספקת טיפול בילדים עד השעה ארבע, כולל אוכל, כמעט מבלי לשלם כל מחיר".

עוד אמר גפני: "יש לי נכדות ונכדים שלומדים בבית-ספר גדול בבני-ברק. בשעה 12:15 ההורים מתקשרים אליי כסבא לשאול אם אני יכול לאסוף את הילדים כי האבא לומד והאמא עובדת. התכוונתי להתקשר לשטרסלר שיוציא את הנכדות במקומי. פשוט אנטישמי. לא ייאמן איך הוא מוגדר כפרשן כלכלי".

בהמשך התבטא גפני קשות נגד הפרשן הכלכלי המסית: "זה מה שהיה ועשו בעבר בפוגרומים על היהודים. סיפרו לציבור שהם לקחו לכם את כל הכסף. יש שתיים וחצי אוהלים ברוטשילד? אין לכם כסף? הנה הבעיה, החרדים לקחו לכם את הכסף". גפני אמר כי הוא לא מתכוון להבליג על זה: "אני קורא לו לעימות פומבי, אני מזמין את נחמיה שטרסלר להתעמת איתי, אם זה נכון כל מה שהוא אמר - אני זה שפונה למבקר המדינה שיבדוק למה נותנים לחרדים ארוחות חינם, דירות ברבע מחיר ולימודים עד ארבע. אם דבריו לא נכונים, שיתפטר מיידית".

בסיום דבריו, גפני קרא ליו"ר הועדה לביקורת המדינה רוני בר-און: "אני לא יכול לעבור לסדר היום. אדם יכול להשמיץ ציבור שלם מבלי היכולת לבקר אותו. אני מזמין אותו לעימות פומבי שיתקיים בוועדה לביקורת המדינה. אם זה נכון כל מה שהוא השמיץ, אני פורש מהכנסת. אם לא, שיפרוש מתפקידו הוא. אנטישמי שכמוהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר