סטייל חרדי: מהדורת אוספים של 'fine'

מגזין המגה-סטייל החרדי 'fine', יצא השבוע במהדורת קונספט מיוחדת לחג הסוכות: הכל על תרבות האוספים ● קהל היעד? העשירון החרדי העליון ● קבלו הצצה (עיתונות)

ברכה וייס | כיכר השבת |

אל שלל גיליונות החג שיציגו השבוע עיתוני המגזר, מצטרף גם מגזין המגה-סטייל החרדי 'fine', שיצא השבוע לאור במהדורת קונספט ייחודית, העוסקת הפעם בנושא האוספים.

המגזין, אותו עורכת שלהבת חסדיאל, מיועד כידוע בעיקר לבני העשירון החרדי העליון, אך גם אם אינכם שייכים אליו - תוכלו ליהנות מהקריאה בו.

הייחודיות במגזין 'פיין', הינה העובדה כי הוא מגזין 'נושא', וכי בכל גיליון עוסק המגזין בסיקור נושא אחר לעומקו. בפעמים הקודמות היו אלו סוגיות כמו שינויים בחיים והחופש לשנות, ואילו הפעם מדובר בנושא תחביב האוספים, הנסקר לעומק מכל צדדיו. העילה היא כמובן, חג הסוכות - חג האסיף.

יש לציין, כי בניגוד לתדמית שדבקה במגזינים מסוג זה, הרי שבמקרה זה מדובר בתוכן עשיר ומרשים בהחלט, המתאים לא רק לציבור הנשים חובבי הסטיילינג, אלא אף לגברים, שיופתעו מסתבר לגלות חומר קריאה איכותי בין דפיו.

לצד כמות כתבות מרתקת בנושאי האוספים, נמצא שלל מדורים עצום, העוסק בנושאי אדריכלות, עיצוב, סטיילינג, אופנה, טרנדים, יין, קוסמטיקה, טיפוח, בשמים, אסתטיקה, גאדג'טים, ביקורת מסעדות, רפואה אלטרנטיבית, ואפילו בנושאי פיננסים, השקעות, שיווק ושוק ההון.

המגזין מופץ בעשרות אלפי עותקים בדיוור אישי, בעיקר באזורים בהם מתגורר ה"מעמד הנכון". אז אם קיבלתם אותו בתיבת הדואר, סימן שמישהו חושב שיש לכם...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר