תדהמה: "יתד נאמן" מחק את הרב ניסים קרליץ

להיכן נעלמה חתימתו של רבי ניסים קרליץ? ל"מבקר" של יתד נאמן הפתרונים. המלצה של הגר"נ על מכון תפילין נמחקה מהמודעה שפורסמה ב"יתד". בבתי גדולי ישראל זעמו מאוד ואמרו כי ייתכן וכבר בימים הקרובים תצא מחאה חריפה על הפגיעה והזילזול בגדולי ישראל שליט"א. צפו במודעות

ישראל כהן | כיכר השבת |

לתפקיד "המבקר" בעיתונות החרדית יש כידוע משקל רב: הוא הממונה על כך שתכנים שאינם ראויים מבחינה רוחנית לא ייכנסו לעיתון - אך מה קורה כשהמבקר מחליט לסנן רבנים מן המודעה משום שאינם מוצאים חן בעיניו?

זה, ככל הנראה, מה שכנראה ארע בסוף השבוע האחרון בבטאון "יתד נאמן".

במודעה שנשלחה למערכות העיתונים מטען מכון תפילין מהודר, נכתבו המלצות מאת גדולי ישראל ובהם מרן הגר"ח קנייבסקי ומרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א.

אלא שלתדהמת המפרסמים, בניגוד לעיתונים "המודיע" ו"המבשר" הפונים למגזר החסידי שפירסמו את המודעה ככתבה וכלשונה, החליט דווקא היומון הליטאי למחוק מן המודעה את המלצתו של הגאב"ד הגר"נ קרליץ הידוע כאחד מגדולי התורה הליטאיים, וזאת בשל סירובו של הרב ליישר קו עם מערכת העיתון בנושאים בהם חולק על הקו אותו מוביל "יתד נאמן".

בבתי גדולי ישראל זעמו מאוד ואמרו כי ייתכן וכבר בימים הקרובים תצא מחאה חריפה על הפגיעה והזילזול בגדולי ישראל שליט"א.

"לא ייתכן שעיתון שחרט על דגלו את הבאת דבר מרנן ורבנן לציבור בני התורה,יחליט על דעתו לצנזר ולהדיר חלק מגדולי ישראל שכתבי העיתון אינם מסכימים עם השקפותיהם", אומרים בבתי ה'גדולים'.

צפו במודעות, ומצאו את ההבדלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר