דני קושמרו ביקר בישיבת מיר: "מחזה מהמם"

מגיש המהדורה המרכזית בערוץ 2, דני קושמרו, ערך באחרונה ביקור מיוחד בישיבת מיר המעטירה בירושלים ובשכונת מאה שערים. על הביקור בישיבת מיר, סיפר קושמרו: "זה פשוט מהמם, מאוד-מאוד מרשים לראות אלפי אנשים שמה שהם עושים מבוקר עד ערב - מתפללים ולומדים תורה". ומה הוא חושב על תעסוקת חרדים? (בכיכר)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
קושמרו בישיבת מיר (צילום סלולרי: כיכר השבת)

מגיש המהדורה המרכזית בערוץ 2, דני קושמרו, ערך באחרונה ביקור מיוחד בישיבת מיר המעטירה בירושלים ובמאה שערים. את קושמרו ליווה ירח טוקר, יועץ התקשורת של חבר-הכנסת משה גפני.

"בשלל עיסוקיי אני גם כותב בעיתון 'גלובס' ושם אני עושה מה שאני אוהב: נוסע ברחבי הארץ לכל מיני מקומות, עליהם אנחנו מדברים בחדשות. אמרתי לעצמי שזה יכול להיות מעניין לקפוץ למאה שערים, מקום כל-כך מדובר וכשענייני החרדים בכותרות, חשבתי שזה מעניין", סיפר קושמרו לצביקה גרוניך מקו החשיפות.

על הביקור בישיבת מיר, סיפר קושמרו: "זה פשוט מהמם, מאוד-מאוד מרשים לראות אלפי אנשים שמה שהם עושים מבוקר עד ערב - מתפללים ולומדים תורה".

"מחזה בלתי נתפס". דני קושמרו

כצפוי, יש את ה"אבל הגדול", כלשון קושמרו. "כמה אנשים יכולים לעשות את זה במשך שנים, ומה המחיר שהחברה הישראלית משלמת על זה? ובכלל, לאן הולך כל הלימוד בישיבה? החרדים הם כבר לא מיעוט קטן, 800 אלף איש, אחוז נכבד מאוכלוסיית המדינה.

"אין ספק שהמחזה ב'מיר' ראוי להערכה. אדם שכל חייו לומד תורה - זה כמעט בלתי נתפס, אבל הוויכוח הוא על כמה בחורים שמסוגלים לעשות את זה".

קושמרו מציע לשמור על הישיבות, אבל גם לשמור על הדברים האחרים. "נדמה לי שהמספרים הגדולים מידי מצריכים חשיבה מחדש", אמר בנוגע להסדר 'חוק טל'.

ומה חושב מגיש המהדורה המרכזית על ההסתה בתקשורת החילונית נגד החרדים? "אני מסכים שיש לא מעט דיווחים בתקשורת החילונית שעושים הכללה. הכי חשוב זה לבוא ולדבר, ולשמוע את הדברים מקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר