נפתלי בנט: לשכת נתניהו מתערבת בישראל היום

ראש מטה נתניהו בעבר נפתלי בנט, תקף בחריפות את לשכת ראש הממשלה. טען: זו שהכתיבה את המאמר שכתב טוכפלד בסוף השבוע ב'ישראל היום' נגד יועז הנדל. "חרה לי דבר אחד, בעיתון ישראל היום פשוט קרעו את הצורה ליועז הנדל ולצביקה האוזר, אין ספק שזה הגיע מלמעלה, זה מאוד חרה לי, לא עושים דבר כזה"

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר וראש מטה נתניהו בעבר נפתלי בנט, תקף בחריפות הבוקר את לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו שלטענתו היא זו שהכתיבה את המאמר שכתב מתי טוכפלד בסוף השבוע ב'ישראל היום' נגד יועז הנדל וצביקה האוזר.

במהלך ראיון לקלמן ליבסקינד בתוכנית "עצם העניין" ברדיו גלי ישראל, התייחס בנט למתרחש בלשכת נתניהו ואמר כי המאמר בעיתון 'ישראל היום' נגד האוזר והנדל אינו במקום ואינו ראוי.

"חרה לי דבר אחד, בעיתון ישראל היום פשוט קרעו את הצורה ליועז הנדל ולצביקה האוזר, אין ספק שזה הגיע מלמעלה, זה מאוד חרה לי, לא עושים דבר כזה".

על שאלה האם הוא מעריך כי הדברים הגיעו מלמעלה מתוך לשכת נתניהו ענה בנט. "אני מעריך שכן, מדובר בכתבה בזוייה בעניי, אני לא מאמין שאני תוקף את העיתון הזה כי הוא חיובי, אבל אני לא מאמין למה שכתב הכתב הפוליטי במאמר, פתאום מה יועז הנדל עשה בלשכה? ואיזה תפוקות? האוזר ככה וככה.... לא עושים דבר כזה למה לתקוע עוד מסמר בארון?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר