שוב מסית

זהבי לחרדי: לשלוח אליך כיתת יורים, יהודי מצחין וחסר בושה

פיו הגדול של השדרן העצבני שוב מסבך אותו: בשבוע שעבר, במהלך שיחה עם מאזין חרדי, הוא תקף אותו בחריפות ואיחל לו "שהאלוקים שלך יכה אותך במכת בכורות... חלאת המין האנושי, יהודי מצחין וחסר בושה". השבוע, בעקבות הדברים החמורים, פתחה הרשות השניה בתהליך הפרה נגד התחנה (אקטואליה, כיכר)

נתן זהבי. שוב מסתבך (צילום: פלאש 90)

שיחה ששודרה בשבוע שעבר בתוכניתו של נתן זהבי ברדיו ללא הפסקה, הביאה את הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לפתוח בהליך הפרה לתחנה שבסיומו היא עלולה התחנה לספוג קנס כספי.

לפי הדיווח באתר וואלה, בתוכנית של נתן זהבי עלה בשבוע שעבר מאזין חרדי שהתייחס לדיון על יחסי דת ומדינה.

המאזין אמר: "אם השם לא ישמור איש, שווא שקד שומר. הצבא לא קשור. גם אם לא יעשו צבא. לגבי האנשים שאומרים שכל הכסף הולך לחרדים, זה כתוב מפורש: צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. מי שרוצה לקבל כסף ולהתפרנס, שיהיה חרדי ויקבל כסף מהמדינה".

בהמשך אמר המאזין: "השואה זה הגזירה של הקב"ה. היתה התבוללות. הקב"ה גזר שימותו שש מיליון אנשים, ומתו שש מיליון אנשים. הקב"ה גזר עליהם גזר דין מוות כדי שלא יצמח דור של כופרים".

זהבי שמע את הדברים ורתח. הוא צעק: "שהאלוקים שלך יכה אותך במכת בכורות... חלאת המין האנושי, יהודי מצחין וחסר בושה ...לשלוח אליך כיתת יורים בשם הקדוש ברוך-הוא".

מאוחר יותר, התנצל זהבי על הדברים הבוטים והקשים.

מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר, אמר לוואלה: "בעקבות השידור בחר נתן זהבי להתנצל ועשה זאת על דעת עצמו ומיוזמתו".

היסטוריה של הסתה

בעקבות הדברים החמורים, החליטו ברשות השניה לפתוח בתהליך של הפרה נגד התחנה. "התקבלו פניות ציבור ברשות ואצל נציב פניות הציבור בעקבות דבריו של מר נתן זהבי בשידור והרשות פתחה בהליך הפרה לתחנה", נמסר מהרשות השניה.

ברשות הדגישו: "יש לציין שעל אף שדבריו של המאזין היו מקוממים נדרש איפוק ותגובה ראויה מצד המנחה".

זו לא הפעם הראשונה שזהבי מסתבך בעקבות דברים שהוא משמיע בשידור חי. בפעם הקודמת היה זה לאחר שהציע "לחתוך לליצמן את הלשון".

לפני שנה וחצי, התייחס זהבי להפגנות השבת. "הם נינג'ות לא קטנים, הם רצים, זורקים אבנים. תן להם צ'אנס הם גם יעשו לינץ' למי שנוסע במכוניות".

במהלך דבריו כינה זהבי את החרדים במילים: "בריונים עם שערות על הפנים, הכובע המצחיק על הראש, המעילים המשונים באמצע החום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר