אור הלר מתנצל בפני האם השכולה

הכתב הצבאי של חדשות 10, אור הלר טוען כי חגית ריין, האם השכולה, ידעה על השיחה שהוקלטה בינה לשלום אייזנר, הסמח"ט שהודח. בערוץ 10 אמרו כי השיחה הוקלטה בידיעתה של חגית ריין: "כל מטרת הגעתנו לביתה של חגית ריין הייתה לאזן את התמונה, לספר על עוד פנים, על גבורתו של שלום אייזנר"

ישי כהן | כיכר השבת |
מתנצל. אור הלר (צילום: פלאש 90)

הכתב הצבאי של חדשות 10, אור הלר, התנצל בשידור על עוגמת נפש שגרם לחגית ריין, אמו של רב סרן בניה ריין שנהרג במלחמת לבנון השנייה.

בשבוע שעבר פרסם הלר שיחת טלפון של הסמח"ט המודח, סא"ל שלום אייזנר עם האם השכולה, וארגון 'זכות הציבור לדעת' אף הגיש תלונה נגדו ונגד חברת החדשות על כך שהשיחה שפורסמה הוקלטה ללא ידיעת האם השכולה.

בערוץ 10 אמרו כי השיחה הוקלטה בידיעתה של חגית ריין: "כל מטרת הגעתנו לביתה של חגית ריין הייתה לאזן את התמונה, לספר על עוד פנים, על גבורתו של שלום אייזנר ממלחמת לבנון השנייה. אני לא הייתי בביתה של חגית ריין ואני מעולם לא דיברתי איתה עד יום לאחר ששודרו הדברים", אמר הלר.

לדבריו, "חגית ריין ביצעה את השיחה אל מול המצלמה באופן מלא ובאופן מודע. זה ברור שכל הסיפור הזה מתרחש אל מול המצלמה. אין לי ספק שחגית ריין לא ידעה מה שלום אייזנר עמד לומר, אין לי ספק שהיא לא רצתה ולו לרגע אחד לפגוע בשלום אייזנר".

בראיון לרדיו גלי ישראל אמר הלר: "אני מתנצל בפני חגית ריין ומצטער בפניה. עשיתי את זה גם בשיחת טלפון בינינו ביום שאחרי השידור.

"הדבר האחרון שהייתי רוצה לעשות בעולם זה לפגוע באם שכולה בשבוע הנורא שבוודאי עובר עליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר