פדיחות בגל"צ: מתחזה לח"כית גילה גמליאל התראיינה במשך דקה וחצי

פדיחות בגלי צה"ל. הבוקר (רביעי) העלה השדרן ניב רסקין לשידור את (מי שהייתה אמורה להיות) סגנית השר גילה גמליאל, על סוגיית חוק ההסדרה ופינוי גבעת האולפנה. כבר ברגעים הראשונים של הראיון, היה ניתן להבין שלא מדובר בסגנית המדוברת, אלא בחיקוי לא מוצלח במיוחד

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

פדיחות בגלי צה"ל. הבוקר (רביעי) העלה השדרן ניב רסקין לשידור את (מי שהייתה אמורה להיות) סגנית השר גילה גמליאל, על סוגיית חוק ההסדרה ופינוי גבעת האולפנה.

כבר ברגעים הראשונים של הראיון, היה ניתן להבין שלא מדובר בסגנית המדוברת, אלא בחיקוי לא מוצלח במיוחד.

במשך דקה וחצי התראיינה "סגנית השר" בתוכנית הפופולרית של התחנה הצבאית, כשלאחר-מכן אמר רסקין "מיד נחזור לטפל בסוגיה", ועבר לשוחח עם העיתונאי עמית סגל מערוץ 2. כאן, למעשה, נעצרה השיחה עם המתחזה לסגנית.

לקראת מבזק החדשות, התנצל רסקין בפני המאזינים. "הצליחו להוליך את התכנית שולל", הודה במבוכה.

בגלי צה"ל הגיבו: "אנו מתנצלים בפני קהל המאזינים הנאמן לתכניתו של רסקין, מתכניות הדגל של גל"צ, וכן בפני סגנית השר ח"כ גילה גמליאל. מיד עם זיהוי התקלה זימן מפקד התחנה, ירון דקל, לבירור ותחקיר ראשוני את צוות התכנית כולו. מאחר ומדובר בתקלה נדירה וחמורה, שלא ניתן לעבור עליה על סדר היום, ננקטה יד קשה כנגד האחראים ומפיקות התכנית הושעו עד להודעה חדשה. כמו כן הורה מפקד התחנה להקפיד על עבודה מקצועית ועל פי הנהלים, זאת מתוך כבוד למאזיני התחנה". 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר