תיעוד: נשיא המדינה שמעון פרס בכלא

נשיא המדינה שמעון פרס הגיע היום (שלישי) לביקור מיוחד בכלא איילון ברמלה, נפגש עם אסירים העובדים במתפרה של הכלא, סייר באגפים השונים ואף ביקר באחד התאים בו שוכנים אסירים. באשר לשאלה אם יחון את יגאל עמיר, רוצחו של יצחק רבין, אמר פרס: "חס ושלום. הוא צריך להינמק בכלא" (חדשות)

פרס עם אחד האסירים (צילומים: משה מילנר, לע"מ)

נשיא המדינה שמעון פרס הגיע היום (שלישי) לביקור מיוחד בכלא איילון ברמלה, נפגש עם אסירים העובדים במתפרה של הכלא, סייר באגפים השונים ואף ביקר באחד התאים בו שוכנים אסירים.

במהלך הביקור נשאל הנשיא פרס האם יש סיכוי שיגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין יקבל חנינה. "חס ושלום", השיב פרס, "העוון שלו לא יימחק כל עוד נשמה באפי".

"לא אסלח על הרצח הזה של אחד מגדולי מנהיגינו. הוא גם ירה בלבו של העם. אין שום מחילה וסליחה. הוא צריך להינמק בכלא כמו שכולנו משלמים את מחיר הרצח של הפושע הזה", הוסיף הנשיא פרס.

באשר לאפשרות כי הנשיא לשעבר משה קצב יקבל חנינה, אמר פרס כי התיק לא הגיע אליו ואינו נוהג להביע דעה לםני שרואה את התיק. "אני ער לחומרת העבירה", הוסיף פרס, "אבל רק כשיגיע התיק לידיי אוכל לשקול ולהביע דעה".

בתום הסיור בבית הכלא, אמר פרס כי נדהם מדברי האסירים. "ראיתי שמחזירים לאנשים את כבודם, צריך לשמור שאדם יישאר בן אדם", אמר פרס.

"מה ששמעתי מהאסירים הדהים אותי, חשבתי שאשמע תלונות, אבל הם אמרו שהם מתחרטים על מה שעשו. ראיתי שהתיקון מגשר על הסתירה בין מתן העונש לשמירת כבוד האדם", הוסיף הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר