פרקליטי אולמרט על עדות זקן: "אסופת שקרים"

פרקליטי רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, כינו את עדותה של שולה זקן כ'אסופת שקרים', הדברים הופיעו במסגרת תשובה לעתירה נגד ההחלטה שלא לקיים עם זקן עסקת טיעון (משפט, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)

עורכי הדין של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הגיבו היום לעתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון לבג"צ נגד החלטת הפרקליטות לא לחתום עסקת טיעון עם שולה זקן.

"ברור לנו לחלוטין כי לא 'אמת גולמית ובלתי־מפוענחת' בפיה של גברת זקן, אלא 'אמת' מעובדת ומוכוונת מטרה, שאינה אלא אסופת שקרים" נאמר בתשובתם של פרקליטי אולמרט.

לפי הפרקליטים, עדותה של זקן "מונעת מתחושתה כי מר אולמרט בגד בה, כאשר סירב לגבות בבית המשפט את מערכת היחסים המושחתת שנרקמה בינה לבין עד המדינה בפרשת הולילנד, ומחששה מפני עונש המאסר שייגזר עליה".

גם הפרקליטות שלחה את תשובתה לעתירה נגד אי חתימת עסקת הטיעון עם זקן: "החלטת הפרקליטות התקבלה בשיקול דעת, לאחר בחינה יסודית ומעמיקה", אמרו. בתשובת הפרקליטות צויין עוד כי זקן ביקשה תמורה עבור עדותה נגד אולמרט, כאשר "לא נמצאה הצדקה לכך".

בהודעת משרד המשפטים ב-7 למרץ ממנה עלה כי המגעים לעסקת טיעון מול זקן לא יימשכו נאמר: "הוחלט שלא להמשיך את המגעים עמם בקשר לתיקים התלויים ועומדים נגד מרשתם, וזאת על אף הדברים שמסרה בעניין מעורבותם של אחרים בביצוע עבירות פליליות".

"ההחלטה התקבלה תוך בחינת מכלול נסיבות העניין ושקילת שיקולים שונים, לרבות השלב המתקדם בו מצויים התיקים שגב' זקן הואשמה בהם - שלב שבו ניתן לבקש להציג ראיות נוספות לבית המשפט רק בנסיבות חריגות ביותר, לצד העובדה כי גב' זקן לא הביאה ראיות תומכות חיצוניות לדבריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר