מכחיש מעורבות

הקבלן החשוד בחטיפת הילד בקלנסווה: "גם לי יש ילדים"

אחמד אל-נקיב, שנעצר בימים האחרונים לאחר שנחשד במעורבות בחטיפת כרים ג'ומהור בן ה-7 בקלנסווה, הכחיש כל קשר לחטיפה • "אני לא מסוגל לחטוף", טען (חוק ומשפט)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אחמד אל-נקיב, קבלן שנעצר בימים האחרונים בחשד שנטל חלק בחטיפת כרים ג'ומהור בן ה-7 בקלנסווה, הכחיש את מעורבותו בפרשה, כך מדווח ב-Ynet.

לפי הדיווח, אל-נקיב, שנעצר בימים האחרונים במסגרת חקירת אירוע החטיפה של הילד בן ה-7 כרים מביתו בקלנסווה שבאזור המשולש, מכחיש מכל וכל את החשדות נגדו, כמי שהזמין את חטיפתו של הילד לכאורה.

תיעוד החטיפה

בסרטון מבית המשפט שהתפרסם ב'כאן', נראה אל-נקיב מוסר את גירסתו. "קודם כל אני שמח שהילד חזר להוריו", אמר הקבלן והוסיף, "אני חף מפשע, אני לא יודע כלום, אני לא מכיר כלום. יש לי ילדים. אני לא מסוגל לחטוף, אני לא אעשה את זה בחיים שלי. עובדה שהילד שוחרר כשהייתי במעצר". הוא הוסיף כי עצרו אותו בגלל "שמועות".

יוזכר כי כרים שהה למעלה מ-70 שעות בידי חוטפיו, מהרגע שנחטף ביום שלישי מפתח ביתו ועד שהושב לידי הוריו ביום שישי האחרון. מי שתיווך להביא לשחרורו של הילד היו משפחת ג'רושי מרמלה, כאשר עם שחרורו של הילד הוא הועבר לידי אביו.

בית המשפט בראשון לציון האריך היום (חמישי) את מעצרו של אחמד נכיב, החשוד בחטיפת הילד מקלנסווה בשבוע שעבר, עד יום חמישי הבא. מחקירת המשטרה עלה כי הרקע לחטיפה היה סכסוך כלכלי עם הוריו של הילד שנחטף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר