תיק 4000

ישועה טוען: הפסקתי שידור חי לבקשת חפץ

פחות מיממה לאחר שנתניהו סיים את תפקידו כראש הממשלה, היום (שני) נמשך הדיון במשפטו. "חפץ ידע שאני צריך לעשות את מה שהוא רוצה" אמר ישועה בדיון (משפט)

ישועה בכניסה לבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

הדיונים הקדחתניים בתיק 4000 בו מעורב גם יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נמשכו גם היום (שני). בדיון הוצג כי על פי כתב האישום, סמוך לבחירות 2015, שודרה עצרת שמאל באתר החדשות 'וואלה!', ולבקשת נתניהו, ניר חפץ דרש ממנכ"ל וואלה אילן ישועה לעצור את השידור החי.

בדיון הוצגה הודעת SMS מניר חפץ לאילן ישועה בה נכתב: "שידור עשית מהכיכר???? יש אצלכם הפגנה רק לא ביבי, זו תעמולה. וגם אפילו אין באולפן מישהו שלנו".

בתגובה להצגת ההודעה, אמר ישועה לסנגור "שאלת אותי אם אני רואה בדבריו הוראה (להוריד את הסיקור - ג"מ) אז הסברתי שכן".

עורך דינו של נתניהו, עו"ד בן צור טען בדיון כי למעשה השידור החי נמשך למעלה משעה והופסק לקראת סוף הערב. עוד טען בן צור, כי ימים לאחר העצרת, התקיימה עצרת למען הימין ונתניהו, ובוואלה בחרו להציג תמונה של ברוך מרזל, בכדי להציג את העצרת כקיצונית.

הודעה נוספת שהוצגה בדיון, היא הודעה שמסר חפץ לישועה לאחר שהוצג סקר פנימי של 'המחנה הציוני' לפיו המפלגה חזקה יותר מהליכוד. "ממתי מפרסמים סקרים של מפלגות? לא ברור לכם שזה ספין?" כתב חפץ. בתגובה ענה לו מנכ"ל וואלה: "צודק, טיפלתי".

עו"ד בן צור, סנגורו של נתניהו אמר בתגובה כי מדובר ב-"עבודת דוברות קלאסית". ישועה הגיב לבן צור ואמר "הוא יודע (חפץ ר"ל) שאני צריך לעשות מה שהוא רוצה".

על פי כתב האישום בסרטון 'הערבים נוהרים' שפרסם נתניהו ערב הבחירות, יצאה הוראה להשאיר במשך שעות ממושכות את הכתבה ככתבה ראשית באתר.

עו"ד בן צור הציג את הודעת הדוברות מאז ואמר "אבי אלקלעי (עורך האתר י"מ) אמר שרק אחרי שזה עלה בכל האתרים זה עלה בוואלה".

בתגובה, השיב ישועה לבן צור כי "זה עלה בכמה כלי תקשורת, אבל הצורה, ההיקף והעוצמה אצלנו לא היה דומה לאחרים מקרה ברור. נאמר בבדיקה של אתר 'העין השביעית' שוואלה פעל בעוצמה הכי גדולה כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר