תיק 1000

עדות הנהג נמשכת: עימותים עם עורך דינו של בנימין נתניהו

גם היום העיד הנהג של ארנון מילצ'ן על הבאת השמפניות לבית משפחת נתניהו בקיסריה ובין הדברים התעמת עם עורך הדין חדד • ציטוטים (משפט)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
חסון בבית המשפט, היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכה היום (שלישי) עדותו של יונתן חסון, מי ששימש במשך מספר שנים כנהג של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בתיק 1000 במשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

העדות היום לוותה בעימותים בין חסון לבין עורך דינו של נתניהו עמית חדד. בין היתר אמר חסון לחדד, בעת שהאחרון עימת אותו עם דברים שאמר אתמול: "אל תתחיל איתי, לא בכל סיפור אני יכול לזכור כמה ארגזים היו לי בדיוק".

בתחילת עדותו היום תיאר חסון את הביקורים בבית נתניהו, שבהם לדבריו הביא את ארגזי השמפניות. בהמשך שאל אותו חדד על אנשי המשטרה ששיתף אותם בחומר חקירתו. חסון טען כי אף פעם לא דיבר עם אף אחד על תוכן החקירה.

עדותו של חסון נפתחה אתמול, אז אמר חסון כי "רוב הדברים שנקנו עבור משפחת נתניהו היו שמפניות וסיגרים. היו דברים בודדים נוספים כמו מעילים ותיקי יוקרה. לקניית תכשיטים לא נחשפתי באופן אישי, חוץ מסקיצה אחת של תכשיט מסוים".

ב-Ynet דווח כי חסון אמר אתמול במהלך עדותו עוד כי ידוע לו שהעוזר של פאקר איאן מוריס הלך ורכש תכשיט ב-45 אלף דולר. "לא ראיתי אותו", אמר חסון, "אבל איאן אמר לי שהוא קונה תכשיט לשרה".

חסון בבית המשפט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
משמאל: עו"ד חדד, פרקליטו של נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

חסון הוסיף והעיד כי מלאי השמפניות בבית של פאקר היה "חד-משמעית רק לצרכי הזוג נתניהו, והחזקנו אצלו לפחות שישה ארגזים".

הוא פירט כי משפחת מילצן הייתה שותה אולי שני בקבוקי שמפניה בשבוע, ולבית הוזמנו בכל קנייה בין שמונה לעשרה ארגזים. חסון סיפר כי היה נוסע לבית משפחת נתניהו בבלפור או בקיסריה ומעביר את המשלוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר