דיוני תיק 4000

דרמה במשפט נתניהו: התביעה ביקשה להכריז על העדה שלהם כעוינת; "הכניסו לי מילים לפה"

הדיונים בתיק 4000 במשפט נתניהו התחדשו היום בבית משפט המחוזי בירושלים, במהלכם ביקשה הפרקליטות להכריז על יפעת בן חי שגב, לשעבר יו״ר מועצת הכבלים והלויין, שהגיעה להעיד מטעמם כעדה עוינת • "החקירה שלי הייתה חובבנית, וכללה לחצים פוליטיים, הטעייה והוצאה מהקשר" (משפט)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בן חי שגב ונתניהו (צילום: Olivier Fitoussi, Yonatan Sindel/Flash90)

פרקליטות המדינה ביקשה היום (שלישי) להכריז על יפעת בן חי שגב, לשעבר יו״ר מועצת הכבלים והלויין, שהגיעה היום להעיד בתיק 4000 כעל "עדה עוינת". השופטים סירבו אולם אישרו לפרקליטות לבצע חקירה נגדית מולה.

עד עוין הוא עד שבבית המשפט מוסר עדות השונה באופן מהותי מעדות קודמת שמסר, לדוגמה בחקירה המקדימה, ובשינויו בבית המשפט גורם נזק למי שהביא אותו להעיד.

בעדותה היום בבית משפט המחוזי בירושלים, בדיונים שהתחדשות בתיק 4000 במשפט נתניהו, אמרה בן חי שגב שאין לה אמון במערכת וכי החקירה שלה הייתה חובבנית.

לפי הדיווח של עמית סגל, היא סיפרה שקודמו של פילבר, בתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת בממשלת נתניהו, השתמש נגדה בסנקציות לא חוקיות של עיכוב תקציב המועצה כדי לכפות עליה לא להתקדם במיזוג בזק יס.

התובעת מטעם הפרקליטות תירוש ציינה כי בעדותה לא אמרה זאת, ובן חי שגב השיבה כי לא אמרה זאת כי "מעולם לא נשאלתי על זה".

עוד אמרה בין היתר כי "החקירה שלי הייתה חובבנית, וכללה לחצים פוליטיים, הטעייה והוצאה מהקשר". לפי הדיווח ב-N12 היא טענה שהעדות שמסרה בפרשה הייתה לא תקינה. "אמרתי לחוקר לא להכניס לי מילים לפה ושהוא הניח לפניי הנחה שגויה ולא נכונה".

בהמשך לכך ביקשה הפרקליטות להכריז עליה כעד עוין. השופטת פרידמן-פלדמן דחתה את בקשה אבל הודיעה כי התביעה תוכל כאמור לחקור אותה בחקירה נגדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר