תביעה הוגשה

משפחה חרדית תזכה ב-10 אלף שקל בגלל אוטובוס שהבריז?

בבית משפט בירושלים הגישו בני זוג חרדים תביעה על סך עשרת אלפים שקלים מחברת תחבורה ציבורית • הם גוללו: כך נהרס לנו הטיול (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תחבורה ציבורית. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בני זוג חרדים, תושבי ביתר עילית, הגישו היום (רביעי) תביעה על סך 10,000 שקלים לבית משפט השלום בירושלים כנגד חברת תחבורה המפעילה קווי תחבורה מעיר ביתר עילית לכיוון העיר צפת.

בתביעה שהגישו, טוענים בני הזוג החרדים כי לפני מספר חודשים, במוצאי שבת, תכננו לצאת עם ילדיהם מביתם לכיוון הצפון. האוטובוס האחרון מעירם לצפת הוא בשעה 2:30 בלילה. לטענתם, בחברה פרסמו בעיתונות המקומית שמומלץ להירשם מראש לנסיעה, וכך הם עשו.

"הגענו לתחנה הראשונה בשעה 2:20 ואין כל זכר לאוטובוס", הם כותבים בתביעה. "בשעה 2:33 יצרנו קשר עם החברה, ונודע לנו שהאוטובוס התחיל מהתחנה השנייה. בחברה הרגיעו אותנו ואמרו שמיד האוטובוס יחזור לאסוף אותנו".

הם ממשיכים וטוענים: "חיכנו כך שעה שלימה בתקווה לראות את האוטובוס, אך אחרי שעת המתנה, הודיעו לנו בחברה שאין אוטובוס, ולא יהיה אוטובוס".

לדבריהם, "מכיוון שהתוכנית שלנו הייתה מחושבת מאוד בזמנים, היינו מוכרחים לקחת הסעה בסכום גבוה מאוד וההסעה גם כן הגיעה רק כעבור 40 דקות, כך שבסה"כ הם המתינו והתעכבו במשך למעלה משעה וארבעים דקות".

בתביעתם טוענים בני הזוג החרדים: "במשך כל זמן זה לא היה לנו מקום ישיבה נורמלי, והיינו צריכים או לעמוד או לשבת על אבנים על המדרכה, והילדים שהיו עייפים מאוד נאלצו להמתין בכיליון עיניים להסעה - מה שהוציא להם את הטעם מכל הטיול.

"כמובן שאת האתר הראשון שבו היינו צריכים להיות בטיול הפסדנו, וכמו כן התאחרה כל הנסיעה. מעשה זה בכללותו מוריד את האמון של הנוסעים בכל התחבורה הציבורית, ובעצם מהווה היזק משמעותי ביותר למטרה של משרד התחבורה להנגיש ולהנעים את הנסיעה בתחבורה ציבורית. ובפרט אנו שנכווינו ברותחים, אנו כבר שוקלים מאוד אם לקבוע מלכתחילה נסיעה בתח"צ".

התובעים טוענים: "החברה התנהלה בזלזול מוגזם הן מול הנוסעים, שסמכו על דבריה, והן בהוראות משרד התחבורה, שלא לעקוף שום תחנה אפילו כאשר האוטובוס מלא. קל וחומר שלא להתחיל מתחנה שנייה. כתוצאה מכך נגרמה עוגמת נפש מרובה, אנו דורשים פיצוי בסך 10,000 ₪".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר