התעללו בגופה

עונש כבד לצעיר מחולון שרצח עובד מתחרה ובעט בו ברצפה

כארבע שנים אחרי הרצח המחריד, שהתרחש בעקבות ויכוח על קטטה בין שני אנשי עסקים מתחרים, נגזר דינו של מי שירה למוות ובעט בגופה (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) בן 26 מחולון, 26 שנות מאסר, לאחר שרצח ביריות תושב לוד בעקבות קטטה שהחלה בוויכוח על חנייה. בנוסף חייב אותו בית המשפט לשלם פיצויים בגובה 258,000 ₪ למשפחת המנוח.

זווית הורשע בהריגה, חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק ועבירות אלימות נוספות, זאת לאחר שבשל סכסוך על מקום חנייה ירה ביורי פודובני ז"ל ופצע אדם אחר באזור התעשייה בחולון.

המקרה התרחש לפני כארבע שנים. הרוצח ירה למוות בתושב לוד בן 43 בקטטה. הרוצח ניהל עסק משפחתי והנרצח עבד בחנות בהמשך הרחוב. מנהל החנות של הנרצח שכר מחסן של העסק של הרוצח.

בשעת בוקר ב-14 בפברואר 2019, החנה מנהלו של הנרצח את רכבו סמוך לעסק המשפחתי של הרוצח. זה התעמת איתו בקולניות וביקש שלא יחנה. בשלב הזה דחפו הרוצח ואביו את מנהל החנות, עד שזה ברח וחזר לחנות.

בהמשך הגיע הנרצח יחד עם נוספים לבית העסק של הרוצח והתעמתו. הנרצח התקרב אל אחד מבני משפחתו של הרוצח, וכשהאחרון שם לב לכך ירה מטווח קרוב. פובדני התמוטט ובשלב הזה היכו אותו הרוצח ואביו באגרופים ובעטו בגבו וברחו. כעבור זמן קצר נקבע מותו.

בתום הדיון מסר עו"ד צחי הבדלי, מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי): "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על הנאשם עונש מאסר משמעותי. אנו מקווים שגזר דין שנותן מענה הולם לאלימות הפושה ברחובות ותרבות היד הקלה על ההדק, יהווה הרתעה משמעותית ויסייע במיגור התופעה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר