נשק וסתימת פיות בדבק

הוגש כתב אישום: כך החוליה מהצפון שדדה באלימות קשישים

בעקבות ריבוי הדיווחים על מקרי שוד בבתי קשישים בישוב ג'וש חלב, המשטרה פתחה בחקירה והצליחה לשים את ידה על חמישה חשודים, כנגד שלושה מהם יוגשו כתבי אישום (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הרעלה שנתפסה בזירה (צילום: דוברות המשטרה)

בתוך חודשיים התקבלו ארבעה דיווחים שונים של מקרי שוד בבתי קשישים בישוב ג'וש חלב, הקורבנות תיארו כי השודדים נכנסו לבתיהם כשהם רעולי פנים עם כפפות על הידיים ובאיומי נשק גנבו מהם את רכושם.

בחלק מהמקרים הוצמד נשק לראש הקשישים והם נכבלו ופיותיהם נסתמו עם נייר דבק.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירת האירועים וגילו כי המשותף לכל המקרים הוא, שכל ארבעת הקשישים הפעילו חניות לממכר מזון מתחת לבתיהם.

מעגל החקירה הורחב לאיתור התנהגות חשודה בסמוך לחנויות ולאחר איסוף ראיות נרחב הצליחו לאתר 5 חשודים במעשים.

החשודים נעצרו ובתום חקירה אינטנסיבית הצליחו חוקר משטרת מחוז צפון לבסס תשתית ראייתית כנגד 3 מהם. כנגד ה-3, גברים תושבי כפר ג'דידה מכר - הוגש כתב אישום על ידי פרקליטות צפון, בגין ארבעה מקרי שוד בנסיבות מחמירות. כן הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

"משטרת ישראל מפעילה את כל האמצעים כדי להגיע לעבריינים הפוגעים בביטחון האזרחים ופועלת במגוון דרכים ותוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה, בכדי להביאם לדין. המשטרה שמה דגש מיוחד על מניעה וטיפול במעשי שוד, שנוסף על הנזק הכלכלי המיידי והעקיף שהם גורמים לקורבן ולמשק בכלל, משלבים אלימות אשר מעבר לפגיעה הפיזית בקורבן, פוגעים פגיעה נפשית ומערערים את תחושת הביטחון שלו וחוסנו האישי", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר