בפעילות מאומצת

ד"ר ועו״ד שלמה נס: ״נשקם את בית החיים ׳שומרי שבת׳ בב״ב שסובל מהזנחה חמורה״

על פי דו"ח, שהוגש על ידי הנאמן ד"ר שלמה נס לבית המשפט, הוא יפעל לבצע הסדרה בבית העלמין, טיפול וטיפוח שלו לנוחות ובטיחות כלל המבקרים בו. בין היתר, הוא יפעל לשיפור התשתיות הרעועות של בית העלמין, גדרות, שבילים, תאורה, הסדרת עמדות לנטילת ידיים וכל הנדרש וכן יבחן הרחבה של שטחו (משפט)

בית החיים ׳שומרי שבת׳ (צילום: באדיבות המצלם)

לאחרונה מינה רשם ההקדשות את ד״ר שלמה נס לנאמן על ההקדשות והעמותות של הרב יעקב הלפרן ז"ל, מייסד שכונת זיכרון מאיר בבני ברק, ממקורבי החזון איש ומקים מוסדות תורה וחינוך.

הרב הלפרן שהיה נדבן חרדי גדול תרם לפני למעלה מ-80 שנה את כל נכסיו לתועלת הציבור בכללותו, למתן סיוע לנערים ונערות ממשפחות מצוקה ובעיקר ליתומים ויתומות. לשם כך הוא הקים הקדשות ועמותות קשורות, לאחרונה החליט רשם ההקדשות למנות את ד"ר שלמה נס, עו"ד ורו"ח ממשרד עורכי הדין דורון, טיקוצקי, נס ושות' כנאמן ולבצע תהליך, כך שניתן יהיה לשמור על נכסי ההקדש ולהוציא לפועל את מטרותיו. נכסי ההקדש כוללים, בין היתר, את בית העלמין בית החיים "שומרי שבת" זיכרון מאיר, ישיבת אוהל יעקב ועוד נכסים בבני ברק.

בית החיים ׳שומרי שבת׳ (באדיבות המצלם)

במסגרת זו, ד"ר שלמה נס פועל להסדרת כל נכסי ההקדש וכן לשיקום והסדרה של בית העלמין בית החיים "שומרי שבת" זיכרון מאיר, אשר מצוי במצב חמור של הזנחה. בבית הקברות קבורים גדולי עולם התורה והחסידות, כגון ה"חזון איש", ה"קהלות יעקב" (הסטייפלר), מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל, כל אדמורי ויז'ניץ זי"ע, מרן הגר"ש ואזנר זצ"ל, מרן הגר"נ קרליץ זצ"ל, ונכבדים גדולים נוספים.

על פי דו"ח, שהוגש על ידי הנאמן ד"ר שלמה נס לבית המשפט, הוא יפעל לבצע הסדרה בבית העלמין, טיפול וטיפוח שלו לנוחות ובטיחות כלל המבקרים בו. בין היתר, הוא יפעל לשיפור התשתיות הרעועות של בית העלמין, גדרות, שבילים, תאורה, הסדרת עמדות לנטילת ידיים וכל הנדרש וכן יבחן הרחבה של שטחו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר