'זינגער בכיכר'

מי היה המלווה המוזיקלי המפתיע של שני המנצחים?

'זינגער בכיכר': כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. מי הלהקה המוכשרת ששוקלת קאמבק ענק בימים אלו, אלו זמרים מסיימים את העבודה על אלבום חדש, הדואט של מנצחי מקהלות הילדים והמלווה המפתיע שלהם ועוד (מגזין)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

חשיפת 'זינגער': בימים אלו נבחנת אפשרות קאמבק של אחת מלהקות המוזיקה היהודית הטובות ביותר, הם הקדימו את זמנם בכמה שנים ולא הצליחו בזמנו להגיע למספיק אוזניים, 'זינגער' צפה בקטע אחד מתוך החזרות שלהם והוא כבר מצפה לחומרים חדשים ומרתקים כמו שרק הם יודעים לעשות. 'זינגער' מבטיח לעדכן ולחשוף פרטים נוספים בקרוב!

הזמר והיוצר שולי רנד ואמן הקומזיצים הצעיר שימי ליפשיץ, תועדו בדואט ללהיט הענק של שולי "אייכה", בערב בוטיק מיוחד. 'זינגער' שנהנה לראות את שולי יושב מחויך ושליו, גם רוצה לעשות דואט עם שולי רנד, אבל מחכה לשירים חדשים שלו.

(צילום: י. ה.)

ואם כבר אירועי בוטיק, בדינר יוקרתי בציריך שבשווייץ נצפה הזמר ארי היל, יחד עם הקלידן דודי פלדמן, כשהם מבצעים את "דע לך בני". בביצוע הספציפי הזה תוכלו לראות את הפסנתר של הזמר והיוצר יונתן רזאל, שנטל אף הוא חלק באירוע.

'זינגער' שמח להביא לכם טעימה ייחודית משבע ברכות שנערך ע"י העסקן יואל ישראל זופניק השבוע, עם הזמרים זאנויל ויינברגר, מוטי שטיינמץ, ודובי מיזלעס עם מקהלת 'מלכות'. 'זינגער' נהנה מהקולות המשובחים ובעיקר משיתוף הפעולה והפרגון בין הזמרים שניכר בכל צליל כשהם עושים קולות שניים עדינים אחד לשני.

'זינגער' קיבל השבוע תיעוד מעניין בו נצפים מנצחי מקהלות הילדים הגדולות בישראל ובארה"ב יענקי לוינגר מ'חסידימלעך' ויהושע רוזן מ'יונגערליך' - מבצעים יחד את השיר "אחת שאלתי" של יונגערלך, כאשר על הקלידים מופקד לא אחר מאשר ילד הפלא בנצי קלצקין, שמראה שוב את הכישרון הגדול שלו. 'זינגער' תוהה מתי נראה בישראל גם מופעים פתוחים לקהל של מקהלות ילדים ולא רק את המנצחים שלהם שרים...

עוד ינובון: שעות לאחר שהשיק את הסינגל החדש שלו ביום חמישי - 'אור בעיניי', הזמר החב"די אהרון סיטבון בן ה-70+ מתמוגג מנחת כשהוא צופה בקליפ שמתנגן לו באתר 'כיכר השבת' שקיבל חשיפה ראשונה לשיר. סיטבון עם קולו הערב והמרגש הצליח להפתיע כמו זמר צעיר ומאחל לכולם לצפות ולהנות. 'זינגער' גם מקווה בגיל 70+ לצפות בסינגל שלו באתר 'כיכר השבת', בינתיים הוא מתאמן על להגיע לגיל 70.

הזמר שלום ברנהולץ, משתף טעימה קטנה מאחורי הקלעים לסינגל החדש שיוצא הערב 'בכיכר השבת' - "אבל באמת". 'זינגער' שהאזין לשיר נהנה מהסגנון היווני באדיבותם של קליין אנד ברי ורץ לשבור צלחת (שבורה) בצעקות 'יאסו'.

המוזיקאים יענקי כהן ואיציק עקשטיין, בביצוע מיוחד (וקצר במיוחד) לשירו של הזמר ארקדי דוכין - 'שער הדמעות' אותו ביצע במקור עם שולי רנד. 'זינגער' שכבר נכנס לאווירה של השיר התבאס מכך שלא מדובר בביצוע ארוך יותר.

מי שעובד על אלבום שני שיצא בקרוב הוא האיש וגבורת הסוס, פיני איינהורן שמסיים את העבודה בימים אלו יחד עם הצמד אלי קליין ואיצי ברי. בתיעוד מאחורי הקלעים נראה גם מי שהפך ליועץ הסתרים המוזיקלי של אמנים רבים, מוישי רוט, איש היח"צ נתי בדש וגם... האוגר של אלי קליין. 'זינגער' תוהה האם לאוגר יש תפקיד באלבום החדש.

הקלידן והזמר יענקי סלומון, אחיו של כוכב הרשת שוקי סלומון, תועד בשירה באירוע של ארגון 'דרכי מרים' בקבר הרמב"ם, בהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ. מסתבר שהכישרון נמצא במשפחה.

(צילום: יהודה פולק)

הצמד המוכשר, הזמר אבי ריימי והקלידן יאיר בודנר, החלו לאחרונה בסדרת קליפים מתוקים להפליא, ביצועים שלהם לשירים מוכרים. צפו ב"ידיד נפש" בלחנו של יוסי גרין. 'זינגער' גם ניסה לנגן במקלדת שלא מחוברת לחשמל והתלהב מהתוצאה המרהיבה.

מישהו אחר שדווקא כן חיבר את המקלדת שלו לחשמל, הפסנתרן והיוצר המוכשר מנדי פורטנוי, תיעד את עצמו בקטע קצר בו הוא מבצע מניגוני השבת והפעם ניגון לשבת מבית חב"ד. 'זינגער' התענג על כל רגע.

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר