SOLD OUT: אזלו הכרטיסים למופע שוואקי בנוקיה

לאחר כמה ימי מכירה אינטנסיביים שהיו במהלך סוף השבוע האחרון אזלו כל הכרטיסים למופע הגדול של יעקב שוואקי בהיכל נוקיה. בתוך כך נשלמות ההכנות הכלליות למופע, המנצח והמנהל המוזיקאלי יוחי בריסקמן (ארה"ב) והצוות המוסיקאלי עמלים בימים אלו על חזרות אחרונות לקראת המופע בו ישתתפו מעל ל 160 נגנים - לראשונה בישראל

שוואקי ושלומי שבת (צילומים: יח"צ)

בשבועות האחרונים ליווינו צמוד צמוד כאן בכיכר, את ההכנות לקראת מופע "שיר לחיילים" בו יארח ענק הזמר יעקב שוואקי את שלומי שבת, שי אברמסון, מישל כהן ואמנים נוספים במופע הצדעה מיוחד לחיילי צה"ל , כל זאת ביום שלישי הקרוב בהיכל "נוקיה" (יד אליהו) בתל אביב.

אמש נודע לנו מצוות ההפקה, כי לאחר כמה ימי מכירה אינטנסיביים שהיו במהלך סוף השבוע האחרון אזלו כל הכרטיסים למופע ואם אתם הייתם בין אותם האלפים שהזדרזו ורכשו כרטיסים- מסתבר שעשיתם בחכמה!

מדובר למעשה בשבירת שיא מאחר שעקב מבצע עמוד ענן הוקפאה לגמרי כל התעסקות עם השקת המופע מחשש שהלוחמה תורחב לכניסה קרקעית. לכן למרות שהחלה המכירה לפני כ 3 שבועות בלבד, כשאוזלים כל הכרטיסים בשבוע שלפני ההופעה זהו מחזה די נדיר במחוזותינו, מאחר שכידוע במגזר זה הלקוחות אוהבים בדרך כלל לרכוש ברגע האחרון.

שוואקי שכבש בשנים האחרונות כל במת מוסיקה אפשרית בארץ ובעולם כולל את האמפי הלאומי שבקיסריה במופע הכפול והבלתי נשכח ושרק בחודש שעבר חזר מסיבוב הופעות ב-3 יבשות סימן את היעד הבא: היכל נוקיה בתל אביב ומסתבר שב"ה גם אותו כבש בסערה....

מזה זמן רב עובד צוות ההפקה מבית "שרון דניאל הפקות" על מופע מיוחד שכותרתו 'שיר לחיילים', אשר בו מבטא שוואקי המתגורר בניו יורק, את הערכתו הרבה (כך לדבריו...) לאנשים אשר מוסרים את נפשם יום יום- שעה שעה למען העם והארץ, הלא הם חיילי צה"ל.

בתוך כך נשלמות ההכנות הכלליות למופע, המנצח והמנהל המוזיקאלי יוחי בריסקמן (ארה"ב) והצוות המוסיקאלי עמלים בימים אלו על חזרות אחרונות לקראת המופע בו ישתתפו מעל ל 160 נגנים - לראשונה בישראל.

למי שהספיק כאמור ולרכוש כרטיסים, נאחל הנאה צרופה ולאלו שלא הספיקו נשמח לעדכן בהקדם על הוצאתו לאור של הDVD מהמופע ועל המופעים הנוספים שבדרך....

היכל נוקיה (יד אליהו) תל אביב

יום שלישי יט' טבת ה'תשע"ג – 1 בינואר 2013 – בשעה 20:00

שוואקי בפייסבוק: www.facebook.com/SHWEKEY

מנצח ומנהל מוסיקאלי - יוחי בריקסמן

ניהול והפקה: שרון דניאל

במאי: זיו דאלי

פרסום ויח"צ – יואל ברקוביץ

אימג' ומולטימדיה- media pro

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר