ישי לפידות ישדרג את "אוף שימחע'ס" בשלישיית צעירים חדשה

18 שנה לאחר הקמתה של להקת אוף שימחעס שהביאה את הדאנס-פופ למגזר החרדי, הזמר ישי לפידות העומד מאחורי הלהקה נערך לפנים חדשות שיככבו בה. "הגיע הזמן" אומר לפידות (מוזיקה, חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ישי לפידות (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

המוזיקאי והמפיק ישי לפידות לא נח: אחרי שחנך לפני שנה את הפרויקט "מעצת השירה היהודית" שכרגע חורש את הארץ, לפידות פונה אל ההפקה הגדולה הבאה שלו - "אוף שימחעס" - הדור הבא.

"אופשימחע'ס המיתולוגית עדיין מופיעה ברחבי העולם" מספר לפידות, "אבל חשבנו שהגיע הזמן להזרים לפרויקט שהשנה חוגגים לו ח"י שנים, כוחות חדשים".

לפידות מדווח כי מדובר בחידוש הרכב הדאנס-פופ החסידי הידוע עם שלישיית צעירים חדשה שתעלה בקרוב על הבמות. לפידות לא נמצא שם, אבל כאמור הלהקה המיתולוגית תחדש את עצמה באלבום חדש ובפנים חדשות כשלפידות יכתוב את החומרים, יפיק את הפרויקט וינהל את הלהקה.

"אני גם מאמין שהכוחות המוזיקליים איתם עבדנו עד היום על "אוף שימחעס" כמו רון תיכון על העיבוד המוזיקאלי והמנהל התנועה קלוד דדיה ישתפו פעולה גם כאן" מבטיח לפידות.

השאלה המסקרנת כרגע היא מי הפנים החדשות שיעטרו את האלבום החדש של הלהקה. "אנחנו בשיא הבדיקות והאודישנים עם כמה וכמה כישרונות חדשים בשוק" מספר לפידות, "ישנם כבר כמה מועמדים רציניים, ואני מאמין שבקרוב נסגור את הקצוות".

ה"צ'יריבים צ'יריבום" החדשים עוד מעט כבר כאן....

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר