חצי שנה לאחר שנפטר: קרן צדקה על שם הזמר שמשון דלבקוביץ

חצי שנה לאחר שנפטר ממחלה קשה, מנציחים חבריו של שמשון דלבקוביץ' את זכרו באמצעות הקמת קרן צדקה על שמו ומופע מיוחד. מי יופיע ואיך קונים כרטיסים? בפנים (מוזיקה, חדשות)

(צילום: יוטיוב)

בין ראש השנה ליום הכיפורים, חצי שנה לאחר שנפטר בדמי-ימיו ממחלה קשה, מנציחים חבריו של שמשון דלבקוביץ' את זכרו באמצעות הקמת קרן צדקה על שמו ומופע התרמה למענה שייערך מחר (יום רביעי) בהיכל התרבות בפתח תקווה.

"עשרת ימי תשובה", מסבירים המפיקים העובדים בהתנדבות מלאה על הערב, "אינם ימים נוחים ומתאימים להופעות זמר, אבל למען שמשון כולנו מתייצבים מחר על במת היכל התרבות בפתח תקווה כולל רבים מחבריו של שמשון ז"ל, לשיר ולהתרים לזכרו..."

באירוע יופיעו, בין היתר: איציק אשל, אמנון פאר, האחים גת, דדי גראוכר, טל שגב, ננסי ברנדס, מנדי ג'רופי, צמד רעים, עמירן דביר, דב הלר, חיים ישראל, ישי לפידות, יוסי וידר, ישי ריבו, מועצת השירה היהודית, מנחם טוקר, להקת "הקינדרלך" וכמובן אותה "אוף שימחעס" - כולם כאמור (כמו גם אנשי הבמה וההפקה) בהתנדבות מלאה.

דלבקוביץ', בן 47 במותו, לקה בעודו ילד במחלת דם נדירה, והוריו כבר "התבשרו" כי לא יגיע לגיל בר-מצווה. במשך טופל כל חייו בבתי חולים בארץ ובעולם בתרופות ובמנות דם אחת לכמה שבועות, נשא אישה והביא לעולם ארבע בנות.

חבריו של שמשון מספרים כי אף ש"הזדכך בייסורים מגיל ינקות", לא פחתו האנרגיה, האופטימיות והשמחה של האיש, שרקד והרקיד ברחבי העולם שנים רבות.

הוא בלט במיוחד כמתנדב בעמותות חסד אשר תומכות ומסייעות לחולים קשים ובני משפחותיהם, ונהג להופיע בפניהם ולשמחם - כמובן ללא תמורה.

מחירי הכרטיסים נחשבים הוצאה פטורה ממס, וגם הרבנים קבעו כי ניתן להשתמש לצורך זה מ"כספי מעשר".

המפיקים של הערב בפנייה לציבור הרחב: "בין כסה לעשור (הימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים) יש לכולנו הזדמנות נדירה לזכות במצוות חסד גדולה ואמתית, המשלבת גם התחזקות והתרוממות רוח ורגש בערב מיוחד ונדיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר