שידור חוזר

צפו: מימונה באולפן כיכר עם מיטב הפייטנים

הצטרפו לחגיגת המימונה המסורתית באולפני 'כיכר השבת' עם הרב יצחק אבוחצירא והפייטנים ליאור אלמליח ואבי דלבנטי ובהגשתו של ליאור מיכאל עם דברי תורה ושירי מסורת (מוזיקה)

(צילום: כיכר השבת)

חגיגות המימונה המסורתיות מתקיימות השנה בשל המצב כל אחד בביתו, כדי להכניס אתכם לאווירה התכנסו באולפן 'כיכר השבת', הרב יצחק אבוחצירא והפייטנים ליאור אלמליח ואבי דלבנטי מלווים עם הקלידן אילן אטיאס ובהנחייתו של ליאור מיכאל.

הרב יצחק אבוחצירא, נכדו של הבבא חאקי זיע"א נשא דברי חיזוק ועל ענייני המימונה ומקורה כשהוא מצהיר כי דווקא בשל ימי הקושי ראה צורך להגיע ולחזק את עם ישראל.

"זה זמן יותר מסוגל מכל ימות השנה, זה זמן של גאולה. יש עניין של מנהג שאמנם לא כתוב במקום מסודר אבל אנחנו רואים את אבותינו ואבות אבותינו וכל גדולי הרבנים כמרן הגר"ע יוסף והראשל"צ כגרש"מ עמאר ורבותינו במרוקו שחגגו את המימונה ושמחו איתו", אומר הרב.

"העניין להכניס את האמונה, במצב היום, אפילו אומות העולם מחפשים כעת אבן קטנה להיתלות בה. מי שיש לו אמונה יכול לעבור את כל הקשיים והאמונה זה הדבר הכי גדול. האמונה משתרשת יותר כאשר יש שמחה שזה הביטחון בקב"ה. המימונה זה לשון אמונה ואפשר לקשר את זה לכמה עניינים", אומר הרב.

במהלך הערב מראיין ליאור מיכאל את הפייטנים שמספרים על פועלם בתחום הפיוט והחיבור למימונה ולמסורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר