מסכמים הצלחה:

עשרות זוכים ואלפי משתתפים במתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה

במהלך 4 ימים מתחם הקריוקי coke מיוזיק היה מלא פעילות תוססת סביב השעון: עשרות קבוצות באות והולכות – משפחות, בחורי ישיבה, בנות סמינר ועוד, אווירת מוזיקה מקפיצה שבוקעת מכל חדרי המתחם, ועשרות משתתפים שיוצאים בחיוך ענק אחרי שעות של חוויית מוזיקה בלתי נשכחת (מוזיקה)

מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (צילום: קוקה-קולה)

במסגרת הפעילות זכו עשרות משתתפים באתגר המוזיקלי של קוקה-קולה בכרטיס כניסה קבוצתי למתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה.

כל אחד מהזוכים בחר לעצמו קבוצה של עד 19 בני משפחה או חברים שיצטרפו אליו לחוויית המוזיקה הבלתי נשכחת, ויחד הם נהנו ממתחם קריוקי מתקדם עם מוזיקה חסידית מקפיצה, כיבוד עשיר ומגוון פינוקים וחלקם אף זכו לביקור בהפתעה של אחד מגדולי הזמרים: יואלי דיקמן, פיני איינהורן, מנדי וייס, שמחה פרידמן ועוד!

מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)

ההיענות לאתגר המוזיקלי שברה שיאים. עשרות אלפי כניסות למערכת נרשמו במהלך ימי האתגר והמוני משתתפים ניסו את מזלם במטרה לזכות בכרטיס לחוויית המוזיקה של הקיץ ב- Coke מיוזיק.

גם האתגר המוזיקלי היה חוויה בפני עצמה, עם חידון מוזיקלי מאתגר בהנחיה סוחפת וד"שים קטנים מזמרים ומוזיקאים.

במתחם הקריוקי זכתה כל קבוצה לשעות של חוויה – שירה משותפת ומקפיצה של שירים אהובים עם ציוד הגברה מקצועי, כיבוד ופינוקים, מזכרת אישית מהחוויה, וגולת הכותרת – גדולי הזמרים שהצטרפו בהפתעה לחלק מהזוכים לאירוע שירה מרגש ובלתי נשכח, ועם פעילויות מוזיקליות מפתיעות.

מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)

"היה מרגש להצטרף לקבוצת בחורי הישיבה שבחרה לפתוח את החוויה בסיום מסכת של אחד החברים", מספר הזמר שמחה פרידמן, "האווירה הייתה מיוחדת במינה, הפתיחה המרגשת הזו רק הוסיפה לעוצמה של השירה וההתלהבות. בשבילי זה היה רגע בלתי נשכח".

"מהרגע הראשון הפעילות הזו הייתה פשוט חוויה", אומר יוסף, אחד הזוכים, ביציאה ממתחם הקריוקי, "האתגר המוזיקלי היה סוג של פרס בפני עצמו, עם כל האווירה והמתח והשאלות המאתגרות, ועכשיו במתחם הקריוקי – אין לי מילים. הגעתי לפה עם המשפחה שלי ופשוט לא רצינו לצאת. רק להישאר עוד ולהמשיך לשיר ביחד. זה היה ה-אירוע שלנו לבין הזמנים".

"כשהגענו לכאן לא חלמנו כמה מדהים יהיה", מספרת זוכה נוספת, "אנחנו רגילות לפעילויות חברתיות בסמינר, אבל כאן היה משהו שונה לגמרי: המתחם הפרטי לקבוצה שלנו, השירים שאנחנו בחרנו בעצמנו, הכיבוד, הזמרת שנכנסה אלינו בהפתעה ושרה איתנו, ואפילו התפאורה מסביב. הכול היה מושלם!"

מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)

"לראות את הקבוצות יוצאות עם אור בעיניים וחיוך זוהר על הפנים היה אחד הדברים המרגשים שחווינו פה", אומר הזמר יואלי דיקמן, "לא משנה איזו קבוצה – בחורי ישיבה, קרובי משפחה, צעירים, מבוגרים – ראינו פה חוויית מוזיקה שמאחדת את כולם, בכל הרכב שהוא, והאנרגיות הטובות שזרמו פה סחפו את כולם לאווירה מדהימה. כל רגע היה תענוג".

יעל בוימל, מנהלת יחידת קהלים בחברה המרכזית ליצור משקאות קלים ((CBC: "בשנים האחרונות פעילות הקיץ של קוקה-קולה היא חלק בלתי נפרד מההווי הקיץ החרדי וכך גם השנה, שמחנו ללוות את עונת הקיץ בכלל ואת תקופת 'בין הזמנים' בפרט בפעילות ייחודית וחדשנית לקהל החרדי.

מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)

שמחנו לראות את ההיענות הגבוהה לאתגר המוזיקלי ובהמשך את תגובות משתתפי הפעילות לאחר חוויית המוזיקה הבלתי נשכחת ב- Coke מיוזיק, חוויה שנוצרה כולה בהתאמה מיוחדת עד לפרטים הקטנים ביותר. אנו מודים לכל המשתתפים בפעילות ומאחלים המשך קיץ חווייתי ומלא שמחה והנאה".

מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)
מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)
מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)
מתוך מתחם הקריוקי של קוקה-קולה (יחצ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר