הגברת שרה נתניהו השפילה אותנו

אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, הגיעה לאירוע פתיחת המושב של הכנסת ה-19, בלבוש לא מכובד. זאת ללא התחשבות בנציגים החרדים והדתיים בכנסת (חדשות, פוליטי)

שרה נתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

פרובוקציה או טעות חמורה בשיקול הדעת? אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגברת שרה נתניהו, הגיעה בשעות הצהריים לאירוע פתיחת המושב של הכנסת ה-19 בלבוש שחלקו מורכב מבד תחרה, שלמביט מן הצד נראה כשערורייתי.

הגברת נתניהו, שנחשבת למי שמובילה את סדר היום בלשכת ראש הממשלה, לא טרחה לכבד את האירוע בלבוש הולם וביזתה אותו בלבושה שאת תיאור מראהו לא נפרסם מסיבות מובנות, זאת למרות נוכחותם של הרבנים הראשיים לישראל, והנציגים החרדיים.

יצויין, כי לאחר השבעת הח"כים, שוחחו הנציגים החרדיים עם הגברת נתניהו, ובתמונות שתיעדו את רגע השיחה, היה נראה כי הנציגים חשים שלא בנוח אל מול לבושה הלא מכובד של הגברת נתניהו.

באחת התמונות המתעדות את השיחה, נראה אריה דרעי, ממנהיגי ש"ס לצד רעייתו הגב' יפה דרעי בשיחה עם הגברת נתניהו, כאשר דרעי מפנה את עיניו הצידה, ונראה כמנסה להתעלם מלבושה של הגברת נתניהו.

דרעי, העדיף בחלק מהשיחה לפזול לצד (צילום: כיכר השבת)

יצויין, כי לא רק במגזר הדתי והחרדי הביעו אי נוחות לאור הלבוש הלא מכובד, ברחבי הרשת, הביעו גולשים חילונים רבים את דעתם הלא חיובית לגבי לבושה של גברת נתניהו שלא הולם את מעמדה של אשת ראש ממשלה בישראל.

במאמר שעלה באחד מכלי התקשורת הכללים, הגדירה כותבת השורות את הלבוש כלבוש ש"בא לומר משהו". בטור שפורסם באתר ynet וביקר את לבוש התחרה הלא מכובד אותו לבשה נתניהו נכתב כי הגברת נתניהו "החליטה לקחת את הסיכון שהיא תחטוף נעל בראש ולומר את דברה".

יצויין, כי חלק מהמבקרים היום בכנסת שנפגשו עם הגברת נתניהו, ציינו כי לבושה אכן היה מלא, אולם גם הם לא הסתירו את העובדה, שצורת הלבוש הייתה נראית שערורייתית ולא מכובדת עבור המביט מן הצד.

בלשכתו של ח"כ אריה דרעי שנראה באחת התמונות המתעדת את השיחה עם הגברת נתניהו כמביט לצד, שוללים כי לבושה של הגברת נתניהו פגע בו, ואומרים: "רגישותה וההערכתה של הגב' נתניהו לערכי היהדות בכלל ולציבור החרדי בפרט ידועים ומפורסמים ואינם זקוקים לאישורו של איש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר