להגדיל דירה בלי להגדיל משכנתא

"במקום להצטופף ב-3 חד' ברמות, עברנו לגבעת זאב ל-5 חד' גדולה"

רישום גבוה לגנים העירוניים, מחזורים גבוהים בעסקים מקומיים, שני בתי כנסת חדשים של אברכים, מניין ספרדי חדש ובתי כנסת דתיים לאומיים מלאים עד אפס מקום, האם גבעת זאב הפכה לאלטרנטיבה החדשה עבור משפחות שמחפשות להגדיל את הדירה בלי להגדיל את המשכנתא? (חדשות)

גבעת זאב הופכת להיות היעד החדש של משפרי הדיור (צילום: יח"צ)

האם ניתן להגדיל את הדירה בלי להגדיל את המשכנתא?

העובדות בשטח מדברות בעד עצמן, יותר משפחות עוברות לבגבעת זאב לדירות גדולות ומעדיפות את הדירה הגדולה, גם מירושלים.

האם ישנה השפעה של עליית הריבית גם על משפרי דיור?

לדברי יוחנן שיינר, יועץ עצמאי למשכנתאות ומימון בגבעת זאב, התשובה החד משמעית היא כן. "כשאתה רוצה לשפר דיור ולעבור לדירה גדולה יותר, יש לך רק שתי אפשרויות. או להגדיל משכנתא ולהישאר באזור המגורים שלך, או לעבור לאזור שתוכל לקנות דירה גדולה יותר בלי להגדיל את המשכנתא. התוצאה של עליית מחירי המשכנתאות מובילה לכך שמשפחות איכותיות רבות שחייבות להגדיל את הדירה, מעדיפות לעבור לגבעת זאב הוותיקה, כמה דקות מירושלים, וליהנות מדירה גדולה ומרווחת בלי להגדיל את המשכנתא".

ההתפתחות של גבעת זאב הוותיקה מהווה המשך ישיר להתפתחותה של שכונת 'הר שמואל' המשויכת לגבעת זאב וקרובה יותר לירושלים, וכן לביקושים הגבוהים לפרויקטים המובילים בשכונת משהב.

לדברי נתי וילנסקי המשווק את כנריקה, פרויקט היוקרה בפסגת משהב, קיימת תופעה ברורה של משפחות המגיעות מירושלים, "אנחנו בכנריקה כמעט סיימנו את השיווק אמנם, כאשר רק עכשיו יצאנו לשיווק מספר דירות מצומצם מטיפוסי הדירות הגדולות בפרויקט, דווקא בגלל שזיהינו את הביקושים הגדולים החדשים באזור".

"זיהינו את הביקושים הגדולים החדשים באזור" - הדמיה מהפרוייקט ההולך ונבנה בגבעת זאב

לדברי יערה סיון, אמא לארבעה שהגיעה לפני שנה וחצי מרמות ומתגוררת כיום בשכונת משהב בדירת 5 חדרים מרווחת במרומי גבעת זאב. "במקום להצטופף בשלושה וחצי חדרים ברמות, עברנו לגבעת זאב לחמישה חדרים גדולה, במרחק דקות מספר מירושלים. יש כאן אוכלוסייה דתית חרדית איכותית". האם גבעת זאב הופכת להיות היעד החדש של משפרי הדיור? הביקושים הגבוהים לדירות הגדולות דוגמת מה שקורה ב'כנריקה', מלמדות שכן.

נותרו דירות אחרונות, לפרטים נוספים>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר