אסון בירושלים

המשטרה חוקרת: השכנים גרמו למות הפעוט החרדי?

שכניו של הפעוט החרדי בן השנה וחצי שנמחץ היום למוות בקרית-יובל, ירושלים, נחקרים היום במשטרה בחשד לרשלנות חמורה • המשטרה בודקת האם הם אלה שהניחו את הדלת הכבדה בחדר המדרגות והביאו למותו של התינוק • א´ עטרי, עורך דינם: "הדלת שלהם, אבל דייר אחר החזיר אותה" (ארץ)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |
זירת האירוע, בירושלים (פלאש 90)

הטרגדיה הבוקר בירושלים שגבתה את חייו של פעוט חרדי כבן שנה וחצי, הכתה בהלם את המשפחה ומכריה. הפעוט, בן למשפחה חרדית מקרית-יובל, נמחץ למוות לאחר שדלת כבדה נפלה עליו.

הדלת הושארה בחדר המדרגות במשך זמן רב. היא שימשה בעבר משפחה שכנה ששיפצה את דירתה.

שעה קלה לאחר האסון, נלקחו השכנים לחקירה בחשד לרשלנות שהביאה למותו הטראגי של הפעוט.

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את בני הזוג, אמר הערב: "הם רואים במה שהתרחש היום טרגדיה אמיתית, אבל הם לא רואים עצמם אחראים לה. הסיבה לכך היא שהם דאגו להרחיק את אותה דלת אל מחוץ לבניין, והיא הוחזרה אליו שלא על ידיהם".

אם לא הם, מי השיב את הדלת לחדר המדרגות? עטרי: "הנושא הזה לא ברור כרגע, אבל בלי ספק מדובר באחד מדיירי הבניין שרצה לעשות בה שימוש.

"לא שאלו של מי היא או ביקשו להזיז אותה כי היא לא הפריעה לאף אחד. אני משוכנע שבתום החקירה, ישוחררו השניים לביתם".

המקרה הקשה ארע הבוקר בירושלים, בחדר המדרגות של הבניין בו מתגוררת המשפחה. אמו של הפעוט סיפרה כי הוא אחז בדלת, ואז היא נפלה עליו בעוצמה. אביו של התינוק סיפר כי הדלת שייכת לאחד השכנים, שהתבקש כבר לפני תקופה ארוכה לפנות אותה מחדר המדרגות.

הפעוט הובהל אל בית-החולים "הדסה" בעין כרם, והרופאים נלחמו על חייו במשך דקות ארוכות. בסופו של דבר, המאמצים כשלו ומותו נקבע.

אלי יעקבי מתנדב זק"א ירושלים, סיפר: "כשהגענו למקום התינוק היה במצב אנוש לאחר שנפע מדלת פלדלת ישנה שהייתה בלובי הבניין. הילד פונה במצב אנוש תוך כדי החייאה, בבית החולים נקבע מותו. צוות של זק‏"‏א טיפלובממצאים ובבגדי התינוק שהיו ספוגים בדם‏".‏

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר