ועכשיו: הקרב על מחירי תחליפי החלב

רשת רמי לוי החליטה להוריד את מחיר תחליפי החלב לפחות מ-40 שקלים, לעומת 60 ברשתות אחרות. בניו פארם מוכרים את המוצר במחיר דומה, אולם רק לחברי מועדון. ציבור ההורים מחכה להוזלה דומה ביתר הרשתות והכנסת דנה בהכנסת מחירי תחליפי החלב לפיקוח ממשלתי. כל הפרטים (צרכנות)

שושי הלר | כיכר השבת |
(פלאש 90)

גל נוסף של מחאה על מחירי מוצרי המזון מציף עכשיו את נושא מחיר מוצרי התינוקות בישראל. פלח שוק גדול של הורים, נאלץ לשלם על מוצרי תינוקות, מחירים גבוהים באופן מהותי בהשוואה למחיריהם בעולם.

בשבוע האחרון דווח על יבוא מקביל ו"מלחמת החיתולים" שהורידה את מחירי טיטולי האגיס לפחות מ-40 שקלים. היום מצטרפים אליהם תחליפי החלב, שמחיריהם נסקו בשנים האחרונות ומחירם יכול להגיע ל-60 שקלים עבור תחליפי החלב של מטרנה, ואף יותר על מוצרי סימילאק המיובאים.

בחדשות 2 דיווחו אתמול, כי רשת "שיווק השיקמה" של רמי לוי החליטה להוריד את מחיר תחליפי החלב, השולט בכ-60% מהשוק, ובימים אלו נמכרת ברשת אריזת 700 גרם ב- 39.90 שקלים, במקום 47.90 ואף יותר מכך ברשתות אחרות.

רשת "ניו פארם" פתחה את הוזלת המחיר, אולם סייגה את ההנחה לחברי מועדון בלבד. ברשת רמי לוי "שיווק השקמה" הודיעו כי המבצע יינתן לכל הלקוחות. וכעת ציבור הצרכנים מחכה לאפקט דומינו ברשתות האחרות שיגרום להוזלת מחירי התחליפים.

בימים אלה, דנה הכנסת בהצעת חוק שקוראת להכניס את מחירי תחליפי החלב לפיקוח ממשלתי ובכך להוזיל אותם, בהתאם לרמות המחירים הנהוגות בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר