לאור ההצלחה בשנה שעברה, גם השנה שו"ת אונליין עם רב ורופא

במסגרת המיזם המשותף עם כיכר השבת יוכלו הגולשים לעיין ברשימת התרופות וכן לקבל מענה אישי ופרטני בצ'אט אינטרנטי דיסקרטי בו יענו מומחי מאוחדת ומורי הוראה (פסח)

(צילום: shutterstock)

לאחר ההצלחה הגדולה בשנה שעברה כאשר עשרות אלפי גולשי כיכר השבת נעזרו במידע שהנפיקה מאוחדת, תקיים מאוחדת זו השנה השניה, שיתוף פעולה עם אתר כיכר השבת, במסגרתו ניתן יהיה להקליד בשורת חיפוש מיוחדת שתופיע באתר, את שם התרופה, ולהתעדכן האם היא כשרה לפסח.

בנוסף לכך יקיימו מומחי מאוחדת צ'ט אינטרנטי מיוחד באתר כיכר השבת ויענו לשאלות הגולשים בענייני רפואה וחג הפסח. במסגרת המיזם יוכלו הגולשים לנהל שיחה אינטרנטית באמצעות צ'אט באתר כיכר השבת, בו ישיבו לשאלות באופן אישי רב מוסמך וכן הד"ר דוד מורל, רופא משפחה מומחה, שיעניקו מענה מידי ויענו על השאלות. השיחה תתנהל באופן אישי בין השואל והמשיבים.

"מאוחדת תמיד תהיה צעד אחד קדימה, גם בחדשנות טכנולוגית", אומרת מנהלת השיווק למגזר החרדי הגב' מאשי קדר, "אנו מנצלים את כל האמצעים הקיימים על מנת להנגיש ככל האפשר את השרות והמידע לרווחת לקוחותינו".

יצויין, כי מאוחדת תפעיל גם השנה, זו השנה העשירית ברציפות, מוקדים טלפונים לבירור כשרות התרופות לפסח. הקו הפתוח יופעל בשיתוף בד"צ העדה החרדית בירושלים. את המענה לפונים יעניקו רבני ומומחי הכשרות שע"י הבד"צ וצוות מומחי מאוחדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר