בלעדי ל"כיכר השבת"

בליבה של העיר בני-ברק: חנות מוכרת חמץ גמור לכל דורש

בטבורה של עיר התורה בני-ברק, בעיצומו של חג הפסח מוכרת חנות מוצרים הנראים כחמץ גמור, ואין פוצה פה ומצפצף ● במקרר החנות נמכר "שניצל עוף פרוס", של גלאט למהדרין ולצידו מגוון מוצרים שחזותם נראים חמץ גמור. הבולט שבהם: קישקע ממולא של ברקאי, בהכשר הרב לנדא (פסח)

חיים שקדי | כיכר השבת |

חמץ בלב בני ברק: לולא ראינו ותעדנו, קשה היה לנו להאמין כי בלבה של עיר התורה נמכר חמץ גמור לכל דורש.

בעקבות לא מעט פניות שהגיעו אל "כיכר השבת" לפיהן חנות בבני-ברק מוכרת חמץ בגלוי, יצא כתב האתר אל חנות "נתיב החסד" הממוקמת ברחוב קוטלר בבני ברק ותיעד את הזוועה.

לראות ולא להאמין: במרכז בני ברק נמכרים במקרר של המוצרים הקפואים, מוצרים כשרים לפסח לצד מוצרי חמץ.

כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף, במקרר החנות נמכר "שניצל עוף פרוס" של ´גלאט למהדרין´, בהכשר בד"צ "העדה החרדית", עליו צוין כי הוא "כשר לפסח".

בסמוך אליו, פזורים ברחבי המקרר מוצרים שנראים כחמץ גמור. הבולט שבהם - "קישקע ממולא" של ´עוף בני ברק - ברקאי´, בהכשרו של רב העיר, הגרמי"ל לנדא.

ה"קישקע" אמנם "חלק גלאט", אלא שהוא עשוי מ´קמח חיטה´, והוא חמץ ודאי, לפחות על פי המצוין על-גבי האריזה. פניות אל המוכר בחנות לא נענו, והמוצרים נשארו במקרר גלויים לעין כל, וגרוע מכך - מוצעים למכירה.

בין הרכיבים שצוינו על עטיפת ה"קישקע" נמצאים "שומן בקר, קמח, עמילן ומלח". על האריזה מוטבע כי הקישקע הוא "חלק גלאט, בהשגחת הרב לנדא, והוא נשחט, נבדק, הוכשר, נמלח והודח כדין", אלא שאינו כשר לפסח ומדובר בחמץ ודאי.

מנתיב החסד נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מבדיקה שנערכה עולה כי הלקוח פתח מקפיא של מוצרי חמץ שנמכרו כדין לגוי. כבכל חנות יש לשים לב לשילוט כדי למנוע טעויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר