לא עוצר: איתמר בן גביר נגד חנוך דאום

פעיל הימין איתמר בן גביר לא ממש אהב את הצורה בה "הוציאו" אותו בתכנית הטלוויזיה "המתנחל" בהגשתו של חנוך דאום בה השתתף, אז הוא חשף את כל "תעלולי" העריכה (ברנז'ה, עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
איתמר בן גביר (צילום: פלאש 90)

אתמול שודר פרק של התכנית "המתנחל" בערוץ 10. הפורמט של התכנית הוא פשוט: חנוך דאום, איש התקשורת ומקורבם של בני הזוג נתניהו, "מתנחל" בביתם של אנשים מפורסמים בכדי להפוך אותם לאנשים טובים יותר, או בקיצור, הופך את חייהם לסיוט אחד גדול.

דאום עושה בתכנית את כל הטריקים והפרובוקציות האפשריות, ובתכנית האחרונה זכה פעיל הימין, איתמר בן גביר, לביקור המסויט (מבחינתו).

כבר בתחילת התכנית היה נראה שהעסק עומד להתפוצץ, כאשר דאום מגיע לביתו של בן גביר, שם הוא רואה תמונה של המחבל היהודי ברוך גולדשטיין תלויה בגאון על הקיר בסלון.

דאום ביקש מבן גביר להוריד את התמונה מהקיר, לאחר שסירב, עזב דאום את ביתו של בן גביר והודיע על סיום הצילומים. לאחר מכן נראה דאום נוסע ברכבו ואומר שבן גביר נוסע אחריו וקורא לו לעצור.

אלא שבן גביר החליט שלא לשתוק והעלה סטטוס לפייסבוק בו הוא חושף את "תעלולי" העריכה.

"באמת שהם השתדלו! חנוך דאום (לא באמת שמאלן כפי שהוא מנסה לצייר עצמו), ושני עורכים תל אביבים (שמאלנים אבל חייבים להודות שהם חמודים!) ניסו לעשות כל מיני טריקים ושטיקים כדי שלא אצא משהוא בתוכנית "המתנחל"" כותב בן גביר.

לדבריו, "לצורך כך הם לא רק התעלמו מהאמת (אם אתם מדווחים על שלוש הרשעות למה שלא תספרו על ארבעים ושלושה זיכויים?...), ניסו לעשות קצת מניפולציות בשידור (בקטע שהוא עוזב את הבית שלי אחרי שאני מסרב להוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין לא רדפתי אחריו, דווקא חנוך חזר והתנצל.... אבל הם גזרו וערכו וחיברו קטע אחר....)".

בן גביר מספר על שיחה שקיים בתכנית עם אישה חילונית המשתייכת לקהילה בעייתית בירושלים. "... (מאוד מאוד ריחמתי עליה - היא באמת עברה חיים קשים), הם שיפצו קצת (תוך שהם משמיטים תשובות שלי...) כדי שהיא תצא טוב, ואני אצא כאילו ללא מילים...".

בן גביר מתייחס לתוצאה הסופית ואומר: "בסך הכל הכללי, למרות דברי הקישור הקשים, למרות ההצגות והגידופים של דאום, נדמה לי שאם מתעמקים בפרק ששודר איתנו מגלים שאפילו דאום וחבורתו מבינים שהאמת נמצאת בצד שלנו. בוקר טוב "מתנחל"".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר