הדובר החדש של יעקב אשר: יהודה אייזנברג

יהודה אייזנברג נבחר לדוברו של חבר הכנסת יעקב אשר, יחליף את יוני מרטין שעזב לטובת משרה מלאה אצל פאלוך • אייזנברג שימש כפעיל בולט בבחירות האחרונות (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יהודה אייזנברג (26) ששימש כפעיל בולט בבחירות המוניציפליות והארציות במפלגת "יהדות התורה" וכעוזרו של חבר-מועצת עיריית ירושלים, ישראל קלרמן, נבחר לכהן בתפקיד דובר ועוזר פרלמנטרי לחבר-הכנסת, יעקב אשר.

הבוקר (ראשון) ייכנס אייזנברג לתפקיד באופן רשמי.

אייזנברג נבחר לתפקידו לאחר שמאז פרישתו של הדובר הקודם, יוני מרטין, ח"כ אשר ערך "אודישנים" למחליפים פוטנציאלים. בסיומם של ראיונות העבודה, החליט אשר בעצה עם צוותו כי אייזנברג הוא המתאים לתפקיד.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הבוקר אייזנברג: "אני מקווה שאצליח לקדש שם שמיים בתפקיד הזה".

לפני ימים אחדים, כאמור, יוני מרטין ששימש כעוזרו ודוברו של חבר-הכנסת יעקב אשר מסיעת "יהדות התורה" הודיע על סיום תפקידו. ההחלטה על עזיבתו הגיעה לאחר שיחות רבות שהתנהלו בינו ובין אשר במשך כשבועיים.

את דרכו בבניין הכנסת בירושלים החל יוני מרטין יחד עם חבר-הכנסת יעקב אשר בעת כינונה של הכנסת הנוכחית. קודם לכן שימש מרטין בתפקידים שונים בארגון "עזר מציון" כחלק מהשירות האזרחי אותו ביצע. ללא צינון, יוני מרטין יעבוד החל ממחר (רביעי) במשרד היח"צ של רבקה פאלוך ששימשה לפני שנים כיועצת לענייני חרדים לאריאל שרון בעת שכיהן כראש הממשלה.

יהודה אייזנברג (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר