מזל טוב: נכד משותף לרב יצחק יוסף והרב שלמה עמאר

לפנות בוקר נולד נכד משותף לראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף והראשל"צ הגאון רבי שלמה עמאר, בן לר"י חזון עובדיה הגר"ע יוסף. מה צפוי בשמחת הברית? (אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |

מזל טוב: לפנות בוקר (רביעי) נולד נכד משותף לראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף והראשל"צ הגאון רבי שלצמה משה עמאר.

בבית החולים 'הדסה עין כרם', ילדה בתו של הגר"ש עמאר, הנשואה לראש ישיבת 'חזון עובדיה' הגאון רבי עובדיה יוסף - בנו של הראשל"צ הגר"י יוסף, את בנה.

לידת הנכד תספק הצצה נדירה ונוספת לחיי המשפחות יוסף ועמאר כאשר בשבוע הבא יחגגו השניים את שמחת ברית המילה באירוע בו ישתתפו שני הרבנים, מחזה נדיר לאור המחלוקת הגדולה בחצרות הרבנים הספרדים.

רק לפני כחצי שנה חגגו הגר"י יוסף והגר"ש עמאר שמחת בר מצווה לנכד משותף, אחיו של הרך הנולד, ושמחת בר המצווה הייתה מתוחה, כך שמלבד לחיצת יד קרה בין שני הרבנים, לא נרשמה אף שיחה בין השניים.

בשמחת בר המצווה היה ניתן לחלק את המחנות בתוך ש"ס, לצד הגר"י יוסף התיישבו בכירי הרבנים וש"ס הכולל את היו"ר אריה דרעי. ומנגד, לצד הגר"ש עמאר התיישב ח"כ אלי ישי, כך שכפי הנראה גם בשמחת הברית צפויים המשתתפים להבחין במחלוקות בין שתי חצרות הרבנים המחותנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות