בעקבות איומים על חייו: עיתון 'הארץ' שכר מאבטח לגדעון לוי

עיתון "הארץ" שכר מאבטח לעיתונאי גדעון לוי, זאת בעקבות איומים על חייו. האיומים מגיעים על רקע הדברים הקשים שכתב על טייסי חיל האוויר תוך כדי מבצע "צוק איתן" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עיתונאי "הארץ" גדעון לוי (צילום: אמיר כהן - ynet)

עיתון "הארץ" שכר את שירותיו של מאבטח לעיתונאי גדעון לוי, זאת בעקבות איומים חוזרים ונשנים על חייו. האיומים מגיעים בעקבות דבריו הקשים כנגד טייסי חיל האוויר שפועלים במבצע "צוק איתן".

כזכור, תחת הכותרת "הרעים לטיס", כתב לוי מאמר בעיתון "הארץ", בו כתב בין היתר: "הם (הטייסים י.ט.) עושים עכשיו את המעשים הכי רעים, הכי אכזריים והכי מתועבים. הם יושבים בקוק־פיט ולוחצים על כפתורים וג'וי־סטיקים, משחק מלחמה. גוזרי חיים ומוות, ממקומם הרם בשמים הם רואים רק נקודות שחורות מתרוצצות בבהלה, נסות על נפשן, אולי גם כאלה שמניפים ידיים באימה נוראה מהגגות; החץ השחור מתכוון למטרה, וכבר מיתמרת פטריית עשן שחורה — פוף, רעד קל בכנף, פגיעה "טובה", וכבר הם בגיחה הבאה".

לוי הוסיף: "הם גיבורים על חלשים, הכי חלשים, חסרי הישע שאין להם לא חיל אוויר ולא הגנה אווירית, בקושי עפיפון. והם נחשבים ה־גיבורים, גברים־גברים, שיגיעו רחוק גם בחייהם האזרחיים. יתחתנו עם הטובות לטייסים, יגורו ביישוב קהילתי, קברניטים באל על, היי־טקיסטים או אנשי עסקים, יצביעו ליאיר לפיד ולמרצ, ויגדלו את ילדיהם להיות אזרחים מהוגנים".

בעקבות המאמר הקשה ספג לוי קללות, גידופים ואף איומים על חייו. כאמור, כעת שכר "הארץ" את שירותיו של מאבטח ללוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר