שופטת "אמריקן איידול" פאולה עבדול: "אשמור שבת"

הזמרת פאולה עבדול השופטת בתכנית "אמריקן איידול" הודיעה כי החליטה לשמור שבת אחת יחד עם אלפי יהודים מסביב לעולם. "השבת היא הקלאב מד שלי" היא אומרת. צפו בוידאו (בעולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של הפרויקט)

עם ישראל מתקרב לאביו שבשמיים: הכוכבת היהודיה-אמריקנית פאולה עבדול, זמרת, רקדנית ומי שמכהנת כשופטת בתכנית הטלויזיה "אמריקן איידול", הודיעה לאחרונה על הצטרפותה לפרויקט יהודי ענק וחובק עולם בו משתתפים אלפי יהודים מ-300 קהילות ברחבי העולם שישמרו יחד שבת אחת לפחות.

הפרויקט המהפכני החל בדרום אפריקה לפני כשנה על ידי הרב הראשי המקומי הרב וורן גולדשטיין, שקרא לכל בני הקהילה לשמור יחד שבת אחת. לאחר הצלחתו של הפרויקט הקהילתי, הוחלט להרחיבו לכל העולם, ועד כה, לפי המארגנים, יותר מ-300 קהילות יהודיות ברחבי העולם הודיעו כי יצטרפו אליו.

השבת היחודית תתקיים בפרשת נח, (24.10.2014). במסגרת הקמפיין ברשת שמיועד לחילונים, ולא רק, נאמר: "נעצור ליום אחד, המטרה היא שבת שתהיה שלכם - עם המשפחה, עם החברים, ללא הפייסבוק והסמארטפון. להנות מכל הכיף, הביחד והשקט שיש לשבת להציע לנו".

כאמור, כעת הודיע שופטת "אמריקן איידול" פאולה עבדול על הצטרפותה לפרויקט העולמי. "השבת מאוד חשובה לי, כי באיזשהו מקום היא כמו הקלאב מד שלי" היא אומרת בסרטון שעלה לרשתות החברתיות לפני מספר ימים לצד ההאשטאג #KeepingItTogether.

"שמעתי על הפרויקט מהרב הראשי של דרום אפריקה הרב וורן גולדשטיין" היא מספרת בהמשך הסרטון. "הוא יצר איתי קשר והזמין אותי אישית להצטרף לפרויקט הזה. אני מחויבת לשמור את השבת ולהתאחד עם יהודים מכל רחבי העולם..." לדבריה: "כשהרב הראשי קורא - אין מצב שאסרב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר