בעיצומה של תפילת כל נדרי

ראש הממשלה התרגש והושיב את בתו של חנן רובין על ברכיו

בתו של חבר מועצת העיר ירושלים, חנן רובין, רצתה לאחל 'שנה טובה' לראש הממשלה שהתפלל את תפילת 'כל נדרי', אביה שחשש מצא אותה על ברכי ראש הממשלה (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חנן רובין (צילום: ללא קרדיט)

כמידי שנה הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפלל את תפילת "כל נדרי" בבית כנסת "הצבי ישראל" בירושלים, אלא שבניגוד לשנים קודמות, הפעם חיכתה לו הפתעה המלמדת כי אין דבר העומד בפני כוח הרצון של... ילדים.

בתו של חבר מועצת עיריית ירושלים, חנן רובין, הגיעה עמו לתפילה והפצירה בו כי היא רוצה לאחל 'שנה טובה' לראש ממשלת ישראל, אך הוא לא נעתר לבקשתה מאחר שחשש שמאבטחי ראש הממשלה לא יתנו לה להגיע אליו וילדתו תתאכזב.

בעת שיצא לכמה רגעים ניצלה הילדה את "הפתח" וניגשה למאבטחיו של ראש הממשלה והקסימה אותם בבקשתה לאחל 'שנה טובה' לראש הממשלה. בעת שהאב חזר למקומו הוא גילה כי בתו אינה נמצאת ומבט חטוף אל עבר מקומו של בנימין נתניהו הוא פשוט מצא אותה יושבת על ברכיו של ראש הממשלה.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא סיפר על השתלשלות הסיפור: "ראש הממשלה נתניהו וראש העיר ברקת הגיעו בערב יום הכיפורים לתפילה בבית הכנסת "הצבי ישראל" שברחוב חובבי ציון בירושלים, בו אני מתפלל מגיל צעיר. כאבא ל-5 ילדים מתחת לגיל 7 הייתי צריך לתמרן בין עמידה בחוץ והשגחה על הילדים לבין התפילה עצמה".

"בשלב מסוים ביתי, ערבה, טענה בפניי כי לא איחלה "שנה טובה" לראש הממשלה נתניהו. מכיוון שהייתה אבטחה כבדה לא האמנתי שתצליח להגיע אליו, אך לילדים חוקים משלהם, וחמש דקות אח"כ ראיתי אותה יושבת לנתניהו על הברכיים ומשוחחת עם ראש העיר. עבור ילדים כולנו קודם כל בני אדם, ואני מאחל לעם ישראל שנזכה לראות בכל אחד ואחת את הבני אדם שבנו. שנה טובה". הוסיף לספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות