מדוע החזיר נתניהו את ספרו האישי לשוק ארבעת המינים?

יניב מלכא, ספרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נכנס לשוק ארבעת המינים, כדי לרכוש אתרוג ולולב אך לא מצא את בעל הדוכן. נתניהו הורה לו לחזור לשוק כדי לשלם על המינים (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ערב חג סוכות: מידי שבוע מגיע יניב מלכא, ספר ירושלמי במקצועו, למעון ראש הממשלה בכדי לספר את בנימין נתניהו לקראת פגישות חשובות, שבתות וחגים.

בשעות הצהריים (רביעי) יניב הוזמן לספר כמידי שבוע את ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו הרשמי שבירושלים, בדרכו למעונו של נתניהו נכנס הספר לשוק ארבעת המינים בכדי לרכוש לעצמו ארבעת מינים מהודרים ולקיים את המצווה. יניב בחר את הלולב והאתרוג.

כאשר בא לשלם עליהם לא מצא את בעל הבית. מאחר ומיהר לנתניהו, יצא יחד עם ארבעת המינים אל ראש הממשלה תוך שהוא מנסה לאתר את בעל הדוכן אך ללא הצלחה.

יניב התקשר לחברו הטוב רב הסלבס מרדכי חסידים ושאל אותו מה צריך לעשות כאשר הוא לקח את ארבעת המינים בלי לשלם, חסידים השיב לו שיאמר לנתניהו שאם הוא יכול להמתין כדי שקודם ילך לשלם ולאחר מכן יספר אותו.

הספר יניב הגיע למעון ראש הממשלה וסיפר לנתניהו את אשר קרה לו עם מוכר ארבעת המינים, הזוג בנימין ושרה נתניהו השיבו לו שייצא מייד לשלם כדי שלא יהיה לו גזל. "תחזיר לו את הכסף כדי שתקיים את המצווה", אמרו בני הזוג נתניהו.

הספר שיצא במהירות לשוק ארבעת המינים לא מצא את המוכר, אך בעל דוכן אחר העביר לו את מספר הטלפון של בעל הבית. יניב התקשר אליו וזה אמר לו "קח אותם במתנה, הם שלך, תקיים את המצווה ואת הכסף תשים בצדקה בבית הכנסת".

נתניהו ורב הסלבס מרדכי חסידים (צילום: יעקב כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות