ניסים זאב מצא את ההבדל בין בנימין נתניהו ויעקב אבינו

כמעט בכל פעם מחדש מצליח ח"כ ניסים זאב מש"ס להעלות חיוך על פניהם של הנוכחים במליאת הכנסת. בנאומו אמש, מצא זאב את ההבדל בין יעקב אבינו ובנימין נתניהו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא דומה ליעקב אבינו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ח"כ ניסים זאב מש"ס שכמעט ולא מפספס אף הזדמנות לנאום במליאת הכנסת, מצליח בכל פעם מחדש לגרום למשתתפים בדיון לחייך.

אמש (שני), במהלך נאום שנשא במליאה, הוא התייחס לחוק הלאום שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו והצליח להסביר למה נתניהו נזכר בו ומה ההבדל בין ראש הממשלה ליעקב אבינו.

"מה קרה לראש הממשלה שפתאום נזכר בחוק הלאום? הוא פשוט קרא את פרשת השבוע, ושם כתוב: 'ולאם מלאם יאמץ ורב יעבֹד צעיר', והוא נזכר שיש חוק לאום" הסביר ניסים זאב.

הח"כ מש"ס הוסיף ואמר "אני רוצה להזכיר עוד דבר. יעקב אבינו, כאשר יצא מבאר - שבע לכיוון חרן, ובאמצע פגע במקום בירושלים, לקח מאבני המקום - "וישם מראשֹתיו" - פחד מהחיות הרעות שסובבו אותו. בסופו של דבר כתוב - "ויקח את האבן אשר שם מראשתיו".

"יעקב אבינו הצליח לחבר את האבנים, להפוך אותן לאבן אחת - למה? כי האבנים היו רבות אחת עם השנייה, וכל אחת אומרת, לי הזכות שיעקב ישכב עלי. בא יעקב אבינו, אמר, אני אעשה פשרה; כל האבנים, הפכתי אותן לאבן אחת".

בשלב זה הסביר זאב מה ההבדל בין נתניהו ליעקב אבינו: "תראו את ההבדל בין ביבי ליעקב אבינו; יעקב אבינו לקח את כל האבנים והפך אותן לאבן אחת. אנחנו בממשלה של שרים שכולם אבנים; מאבנים הפך אותם לרסיסים. ממשלה שמתפרקת מעצמה, לא צריך בכל אופוזיציה לקואליציה הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר