שמואל בן עטר: "אני הולך לרוץ, היו לי 220 אלף מאזינים" • האזינו

שמואל בן עטר, ממקימי תחנת הרדיו פיראטית "רדיו כל האמת" שנכלא בעוון הפעלתה מצהיר: "אני הולך לרוץ בבחירות", ומנמק: "היו לי מאתיים ועשרים אלף מאזינים" • האזינו (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שמואל בן עטר (צילום: פייסבוק)

המפלגות טרם סיימו את מלאכת הרכבת הרשימות לכנסת הבאה, אולם עד אז עולים לא מעט שמות שעתידים להתברג במפלגות. אחד מהם הוא איש התקשורת שמואל בן עטר, שהודיע כי הוא שוקל להתמודד במפלגת "עוצמה יהודית" בראשות ד"ר מיכאל בן ארי.

בראיון לתוכנית "שמונה עד עשר" בהגשת מרדכי לביא, אישר בן עטר את הפרטים. "אני הולך לרוץ. הוצע לי המקום השני. התייעצתי אתמול עם כמה רבנים ונראה מה יתפתח בימים הקרובים בציבור הספרדי".

למרות שהסקרים לא חוזים הצלחה, בן עטר נשמע סקפטי. "אני מאמין שאם אני אפנה לציבור שלפי הסקרים של מינה צמח היו לי מאתיים עשרים אלף מאזינים, שיצביעו לי. אני הגיוני ולא חושב שכולם יצביעו אבל אם אספר את כל מה שעשו ועוללו לי שביטלו תורה בעם ישראל, אני מאמין שאנשים יחזירו לי את האהבה הזאת".

בגלל המשבר בש"ס, אתה חושב שיצביעו לך? נשאל בן עטר שהתחמק מתשובה. "קיבלתי עשרות טלפונים בהם אנשים הביעו את תמיכתם בי. אני מסוגל לבוא ולעשות דברים טובים".

לדבריו, "הציבור הספרדי כולו ימני, אין לאף אחד רשות להחזיר שטחים ממדינת ישראל ואני חושב שהציבור הספרדי מקומו להיות איתי. אנחנו הולכים בקו של החרדים דיברתי עם גדולי ישראל שאת שמם אני לא יכול לפרסם ואמרו לי תלך ותעשה את זה".

בן עטר שהיה ממקימי תחנת הרדיו פיראטית "רדיו כל האמת" ונכלא ב-2009 בשל הפעלת הרדיו באופן לא חוקי, אומר כי הוא לא מתביש בכך וכי הוא לא חושש מביקורת בנושא. "אני ישבתי עם כלא ואני גאה בזה שישבתי בכלא כדי שעם ישראל יוכל לשמוע תורה. מסרתי נפש והיו גורמים מתוך ש"ס שסגרו את התחנה בגלל שראיינתי את הרב מרדכי אליהו ובגלל שהזדהיתי עם אריה דרעי".

על הפילוג הספרדי אמר בן עטר: "אני רואה את מה שקורה בציבור הספרדי וכואב לי. אני חושש שיום אחרי הבחירות לא נראה נציגות ספרדית בכנסת. כואב לי מה שקורה ומבחינתי המהפכה מתה מזמן. אני זוכר שהבאנו עשרות אלפים לכבודו של דרעי אבל עכשיו אני לא מרגיש אש בעיניים".

"אני סך הכול מקווה בשביל היהודי היקר הזה אריה דרעי שסבל מאוד.. הרב עובדיה הבטיח לו שכשהוא יצא מהכלא הוא יחזור להנהיג אבל הדברים השתנו", אמר בן עטר.

בן עטר התייחס על פרסום הקלטת שנחשפה בערוץ 2 בה נשמע מרן הרב עובדיה יוסף מתבטא בחומרה נגד דרעי. "כולם ידעו על הקלטת הזו ואני חושב שהוא לא צריך להתרגש מזה. היו דברים והכול התשנה. הכול יכול להתפורר וחבל".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו "קול ברמה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר