דניאל בר יחליף את זיו מאור בדוברות הרבנות הראשית

זיו מאור דובר הרבנות הראשית לישראל, עוזב את תפקידו, יחליפו דניאל בר. הסיבה הרשמית: סטאז' במשפטים, אך גורמים ברבנות טוענים כי נתגלעו חילוקי דעות בינו ובין הרבנים (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זיו מאור (אתר סרוגים)

אחרי לא מעט זמן בתפקיד ולא מעט פרשות סבוכות, זיו מאור עזב בימים האחרונים את תפקידו כדובר הרבנות הראשית לישראל' כך נודע ל"כיכר השבת".

הסיבה הרשמית לעזיבתו הייתה העובדה כי מאור סיים את לימודי התואר למשפטים וכעת צריך לעשות את הסטאז', אולם גורם ברבנות הראשית אמר ל"כיכר השבת" כי ייתכן ועזיבתו הייתה "בגין מחלוקת עם הרבנים הראשיים ומנכ"לים ברבנות".

את מקומו בתפקיד ימלא באופן זמני דניאל בר המכהן היום כדובר המשרד לשירותי דת - תפקיד בו הוא מחזיק עוד לפני כהונתם של נפתלי ואלי בן דהן במשרד. בר ישמש בשני התפקידים במקביל.

זיו מאור מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "לפני מספר חודשים סיימתי את לימודי המשפטים, ובעוד כשבועיים אתחיל בעזרת השם התמחות בפורום קהלת". באשר לטענות שהעלה גורם ברבנות, מאור לא הגיב.

מחליפו בתפקיד דניאל בר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "לפני הרבנות הראשית לישראל עומדים מספר אתגרים חשובים ומשמעותיים ביניהם גם בתחום ההסברה, הדוברות ויחסי הציבור. אני שמח על האמון שניתן לי על ידי הרבנים הראשיים והנהלת המשרד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר