הסערה הברנז'אית

אלי ישי מגיב לדרעי: "האשמה מגונה ובכיינות"

לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי האשים כי הכתבים לענייני חרדים פעלו בבחירות נגד ש"ס ולמען 'יחד', מגיב אלי ישי לדברים וטוען כי מדובר ב"האשמה מגונה" וקורא לדרעי לעשות בדק בית מדוע ש"ס התרסקה בסקרים (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

יו"ר 'יחד' אלי ישי מגיב ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי שתקף את כתבי הדתות אותם האשים כי בבחירות האחרונות עבדו נגד ש"ס ופעלו למען מפלגת הימין של ישי.

"אז שוב אריה דרעי ממשיך את מסע החיפושים באשמים להרס התנועה והפעם הוא מצא סוף סוף את כתבי הדתות", כתב ישי בדף הפייסבוק שלו. "נכון, זה לא נעים לגלות בתקשורת שוב ושוב שהציון בשביעות הרצון מתפקודך הוא הנמוך ביותר אבל למה לשנות את המעשים אם אפשר להחליף את התקשורת?!".

בהתייחסות להאשמה של דרעי אמר ישי: "לשיטת דרעי כתבי הדתות רקמו קנוניה חמורה והחליטו כולם לעשות יד אחת עם תנועת "יחד" נגד ש"ס. אמירה זו איננה רק עלבון לאינטליגנציה זו האשמה מגונה, המשך של הבכיינות שמאפיינת את התנהלותו של דרעי מאז גילה שהתקשורת של שנת 2016 שונה מזו של שנות ה-80".

"אני שב וממליץ לדרעי", הוסיף ישי, "לעשות בדק בית ולבחון את הסיבות האמתיות להתרסקות ש"ס בסקרים. לעסוק בעשיה, לדאוג לילדים הרעבים שאותם פחות מעניינת משרה בתאגיד ויותר מעניינת פרוסת לחם".

לדבריו: "זה לא סדן, זה לא התאגיד, ואלו גם לא כתבי הדתות. חכמינו זכרונם לברכה אמרו: 'מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך'".

לסיום, כותב ישי כי "התרעתי כי לא אחריש עוד. אל מול האשמות שקר - אגיב בקול עם האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר