משרד "הרצוג פוקס נאמן" מדורג שוב במקום הראשון

פורסם דירוג משרדי עורכי הדין המובילים לשנת 2015 של BDI-CODE. משרדו של עורך הדין יעקב נאמן מוביל שוב את הרשימה המכובדת בשנה השנייה ברציפות (ברנז'ה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
עו"ד יעקב נאמן (צילום: Abir Sultan/Flash90)

משרד הרצוג פוקס נאמן מדורג במקום הראשון בדירוג BDI-CODE למשרדי עורכי הדין המובילים בישראל לשנת 2016. המדד מבוסס על איכות הפעילות העסקית של משרדי עו"ד בייצוג גופים מובילים בישראל.

זו שנה שנייה ברציפות שבה מדורג המשרד במקום הראשון, לאחר שב־2014 הגיע למקום השני. כך עולה מהדירוג של חברת המידע העסקי CofaceBdi, המכיל יותר מ־100 משרדים.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית CofaceBdi, ניתן לכן לראות כי המיקום נקבע בהתאם לפרמטרים איכותיים, כמו איכות הלקוחות אותם משרת המשרד, היקף הפעילות והיקף העסקאות, ראיונות עם המשרדים, סקר בקרב עורכי הדין ועוד.
במקום השני ממוקם משרד גולדפרב זליגמן ושות', גם לו זו השנה השנייה ברציפות באותו דירוג, כך דווח בידיעות אחרונות.

במקומות השלישי והרביעי מדורגים המשרדים מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', ומשרד יגאל ארנון ושות', בהתאמה. את החמישייה הראשונה של דירוג עורכי הדין המובילים לשנת 2016 סוגר משרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'.

על החמישיה השנייה בדירוג נמנים משרד ש.הורוביץ, משרד גורניצקי ושות', משרד נשיץ ברנדס אמיר ושות', משרד מ.פירון ומשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'.

מנתוני CofaceBdi עולה כי תעריפי שעות העבודה שגובים משרדי עורכי הדין המובילים בישראל מהלקוחות משתנים על פי העובד המטפל.

כך למשל, במידה ששותף בכיר מטפל בלקוח, השכר הממוצע אותו גובה המשרד עומד על 1,000 שקל לשעה. לעומת זאת, שעת עבודה של עורך דין שכיר עומד על 668 שקל בממוצע, ואילו תעריף ממוצע של מתמחה היא חצי מזה - 330 שקל לשעה, עדיין סכום לא רע בכלל יחסית לשעת עבודה ממוצעת במשק.

מספרם של עורכי הדין ממשיך להיות גבוה. מנתוני BdiCoface עולה כי בשנת 2015 יש 60,000 עו"דים בישראל, לעומת 56,800 שנה קודם לכן. ממוצע של עורך דין לכל 141 נפשות, שיא כל הזמנים. לשם ההשוואה בארה"ב יש עו"ד על כל 250 נפשות.

במהלך 2015 הצטרפו לענף 3,251 עורכי דין חדשים, ירידה של 6% לעומת מספר המצטרפים בשנת 2014. הירידה מוסברת ככל הנראה בהבנה של רבים שמדובר במקצוע רווי למדי ושהם יתקשו למצוא את מקומם כעורכי דין לאחר שיסיימו את לימודיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר